منچستریونایتد در گودیسون‌پارک متوقف شد

هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس با توقف شیاطین سرخ و شکست اسپرز دنبال شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک مقابل میزبانش، اورتون تن به تساوی یک - یک داد. شیاطین سرخ در دقیقه 3 دروازه‌شان توسط کالورت لوین و روی اشتباه داوید دخه‌آ باز شد. در ادامه اما شاگردان اولگنار سولسشایر موفق شدند در دقیقه 31 روی شوت زیبای برونو فرناندس به گل تساوی دست پیدا کنند.

منچستریونایتد با این تساوی، 42 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ولوز، جایگاه پنجمی خود را حفظ کرد. اورتون هم 37 امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول ایستاده است.

در بازی همزمان هم تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود مقابل ولورهمپتون تن به شکست 3 بر 2 داد. استیون برگوین (13) و سرژ آئوریه (45) برای اسپرز گلزنی کردند و ولوز هم توسط مت دوهرتی (27)، دیه‌گو ژوتا (57) و رائول خیمنس (73) به گل رسید.

با این نتیجه شاگردان نونو اسپریتو سانتو 42 امتیازی شدند و به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کردند. تیم تحت‌هدایت ژوزه مورینیو هم 40 امتیازی باقی ماند و به رده هفتم سقوط کرد.

کد خبر: 1062558

وب گردی

وب گردی