تقدیر پیشکسوت باشگاه از کادر فنی و منع ورود بازیکنانی که علائم سرماخوردگی دارند

با هماهنگی انجام گرفته در تیم فوتبال پرسپولیس، بازیکنانی که حتی علائم سرماخوردگی دارند، در محل تمرین این تیم حضور پیدا نمی‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (یکشنبه) سرخپوشان از ساعت 15:30 در ورزشگاه شهید کاظمی و با صحبت‌های 10 دقیقه‌ای یحیی گل‌محمدی با بازیکنان آغاز شد.

ورزشگاه برای حضور سرخپوشان ضدعفونی شده بود و اعضای کادر پزشکی نیز دستورالعمل‌های لازم را به اطلاع اعضای تیم رساندند. هماهنگی‌ها به شکلی بود که اعضای تیم، حتی با علائم سرماخوردگی معمولی در محل تمرین حضور پیدا نکردند.

بازیکنان پرسپولیس پس از دو روز استراحت که به لطف لغو بازی با التعاون عربستان اتفاق افتاد، کار خود را با تمرینات هوازی به مدت 40 دقیقه آغاز کردند. این در حالی بود که داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور پیش از شروع تمرین، اقدام به چیدن موانع و تجهیزات لازم کرده بودند.

بازیکنان پس از تمرینات هوازی به بازی آقاوسط و پس از آن به پاسکاری تحت فشار و اجرای پرسینگ در نیمی از زمین پرداختند.

در تمرین امروز، سیداحسان حسینی با توجه به اجازه‌ای که از سرمربی و مدیر تیم گرفته بود، حضور نداشت. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیت جزئی خود، اختصاصی تمرین کرد.

فوتبال درون‌تیمی، آخرین بخش تمرین امروز بود که بازیکنان در قالب دو تیم زرد و سبز مقابل هم قرار گرفتند. در این بخش گل‌محمدی با سوت‌های متعدد، بازی را متوقف می‌کرد و نکات فنی مدنظرش را به بازیکنان می‌گفت.

منوچهر شفقتیان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیش از تمرین در ورزشگاه کاظمی حاضر شد و با اعضای تیم، کادر فنی و بازیکنان خوش‌وبش کرد. وی با اهدای گل به اعضای کادر فنی پرسپولیس، از تلاش‌های آنها و پیروزی‌های اخیر پرسپولیس در لیگ برتر تشکر کرد.

کد خبر: 1062559

وب گردی

وب گردی