ثبت نام نیروی متخصص در قرارگاه جهادی مبارزه با کرونای قم آغاز شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به کمبود نیروهای درمانی و پزشکی در بیمارستان‌ها برای رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، قرارگاه مبارزه با کرونا در فراخوانی اقدام به جذب نیروهای جهادی و دانشجویان رشته‌های پزشکی کرده است.

محمد حسین داودی نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از آغاز ثبت نام نیروی متخصص جهادی_پزشکی در قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در استان قم خبر داد و گفت: این قرارگاه باتوجه به کمبود نیروهای درمانی و پزشکی در بیمارستان‌ها برای رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در فراخوانی اقدام به جذب نیروهای جهادی و دانشجویان رشته‌های پزشکی کرده است.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای ارتقا و تسهیل سطح خدمات درمانی در کشور درباره بیماری کرونا، در تخصص‌های پزشکی، پرستاری، دانشجوی پرستاری(ترم ۷ و ۸)، بهیاری، کمک بهیاری و خدماتی در مراکز درمانی از دانشجویان یا فارغ التحصیلان دعوت به همکاری می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: دانشجویان جهادی رشته‌های پزشکی یا پرستاری که تمایل به خدمت در مشاوره تلفنی سامانه ۴۰۳۰ جهت مشاوره به مردم درباره این بیماری را دارند، در این قرارگاه می‌توانند ثبت نام کنند.

داودی‌نیا درباره وضعیت ویروس کرونا در قم عنوان کرد: این ویروس در شهر قم با تلاش‌های مجاهدانه کادر پزشکی در بیمارستان‌ها و فعالیت‌های جهادی دانشجویان کنترل شده و از انتشار گسترده آن که می‌توانست فاجعه‌ای در پی داشته باشند، جلوگیری شده است.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: مردم با حفظ نکات بهداشتی در عدم انتشار و پیگشیری از ویروس کرونا در نابودی و ریشه‌کنی این بیماری نقش حائز اهمیتی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062580

وب گردی

وب گردی