ثبت‌نام مجدد کنکور آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور خبر داد و گفت: داوطلبان تا 15 اسفند ماه می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت سازمان مراجعه کنند.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به ثبت‌نام آزمون سراسری اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، (نوبت دوم) شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام کنکور سراسری از 16 بهمن آغاز شد. با توجه به مهلت تمدید شده ثبت‌نام این آزمون، داوطلبان تا 27 بهمن ماه فرصت داشتند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون سراسری گفت: به‌منظور مساعدت با متقاضیانی که در مهلت تعیین شده موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام آزمون سراسری در نظر گرفته شده است. به همین منظور داوطلبان می‌توانند از امروز دوشنبه 12 اسفند برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

به گفته توکلی، فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون سراسری پنجشنبه 15 اسفند به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون سراسری گفت: کنکور سراسری دوازدهم و سیزدهم تیرماه در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود. همچنین کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از 9 تیرماه روی سایت این سازمان سنجش قرار می‌گیرد. داوطلبان تا یازدهم تیرماه فرصت دارند برای دریافت پرینت کارت خود به سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان اعلام نتایج کنکور خاطرنشان کرد: کارنامه نتیجه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی در پایان گفت:‌ نتیجه نهایی کنکور در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062581

وب گردی

وب گردی