امکان آموزش مجازی در برخی از واحدهای استان سیستان و بلوچستان وجود دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در واحدهایی که امکان آموزش مجازی وجود ندارد، تقویم آموزشی تغییر پیدا خواهد کرد.

سلطانعلی میر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آموزش مجازی دانشجویان در ایام تعطیل گفت: تصمیم داریم تا جایی که امکان دارد کلاس ها به صورت مجازی برگزار شوند تا دانشجویان از تحصیل عقب نیفتند؛ اما در واحدهایی که زیرساخت های لازم برای آموزش از راه دور وجود ندارد تقویم آموزشی تغییر خواهد کرد.


او ادامه داد: فوق العاده جبرانی نیز برگزار خواهد شد و کلاس های ارشد و دکتری که یک هفته درمیان برگزار می شد پس از بازگشایی دانشگاه ها هر هفته برگزار می شود تا دانشجویان بتوانند دروس عقب افتاده را فراگرفته و این چند هفته تعطیلی برگزار شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان در ادامه افزود: متاسفانه در پردیس ها و برخی از واحدهای استان زیرساخت ها فراهم نیست و با مشکل پهنای باند اینترنت مواجه هستیم. بنابراین آموزش های ما عموما باید به صورت حضوری برگزار شده و یا در آینده زیرساخت ها فراهم شود.
میر با بیان این که در مجموع برای این ترم باید تقویم آموزشی را تغییر دهیم اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تا حدودی امکان آموزش مجازی وجود دارد؛ اما یکی از مهم‌ترین مشکلاتمان دسترسی دانشجویان به اینترنت است. برخی از دانشجویان در روستاها هستند و دسترسی آن ها به اینترنت مشکل است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: با پراکندگی جغرافیایی که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد متاسفانه امکان آموزش از راه دور در برخی از واحدهای استان وجود ندارد که با برگزاری کلاس های جبرانی تقویم آموزشی در این واحدها نیز تغییر می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062627

وب گردی

وب گردی