کدام محصول اپل پرفروش‌‍‌تر است؟

محصولات اپل همیشه مورد استقبال بی‌نظیر کاربران قرار می گیرد؛ اما جالب است بدانید پرفروش‌ترین محصول این شرکت کدام است؟ جواب این سوال می تواند شما را شگفت‌زده کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هر دستگاهی که اپل تولید می کند کاربران با اشتیاق منتظر آن هستند. به نظر شما پرفروش ترین محصول این شرکت کدام است؟ پاسخ این سؤال به شکلی کاملا غیر منتظره AirPods است. برای AirPods که از آیفون نیز پر فروش‌تر است آمار فروش بیشتری برای سال پیش رو تخمین زده می شود.

پرفروش ترین محصول اپل: Apple AirPods

AirPods که در بازار هدفون های بی سیم حکفرمایی می کند، در رده خود رکورد جدیدی را ثبت کرده است. AirPods که سال گذشته 6 میلیارد دلار درآمد برای اپل کسب کرده است، در سال جاری و در صورت ادامه همین روند، می تواند به هدف فروش 15 میلیارد دلاری خود برسد.

پیش بینی می شود اپل در سال جاری 85 میلیون AirPods بفروشد. اپل که سال گذشته 60 میلیون AirPods به فروش رسانده بود، توانست با این محصول از فروش آیفون پیشی بگیرد. AirPods که به ابزاری مهم برای سرمایه گذاری برای غول فناوری تبدیل شده است، با جدیدترین مدل خود بازار را زیر و رو کرده بود. با این حال قیمت بالای این محصول ممکن است تاثیر منفی بر فروش آن بگذارد.

اپل علاوه بر آیفون با فروش بالای هدفون درآمد بالایی کسب می کند. اگر چه اپل به رهبری و روند صعودی خود در بازار ادامه می دهد ولی تحلیلگران معتقدند این روند روزی به پایان خواهد رسید و نمودار شکل نزولی به خود خواهد گرفت.

تحلیل ها و آزمایشات بسیاری روی AirPods صورت گرفته و گفته می شود نوآوری های چندانی در این هدفون وجود ندارد. به نظر می رسد سامسونگ با Galaxy Buds در حال رسیدن به اپل است.

هدفون های Samsung Galaxy Buds با AirPods تفاوت دارند و قیمت مناسب تر و عمر باتری بیشتری دارند. بنابراین حتی اگر اپل بر این بازار مسلط باشد، می توان گفت که رقبای مهمی پشت سر خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062651

وب گردی

وب گردی