پیش بینی 2  سالن برای اسکان بیماران کرونا در گیلان

دبیرکل جمعیت هلال احمر از پیش بینی دو سالن با امکانات بهداشتی برای اسکان بیماران مبتلا به کرونا و در زمان قرنطیه دو هفته ای آنها در استان گیلان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمود رضا پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته جلسه‌ای با استاندار گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار کردیم و درباره روند بیماری کرونا و کنترل آن بحث شد.

وی ادامه داد:با سامانه مدیریت اخبار (سما) مشورت کردیم تا اگر با موج بیشتری از بیماری کرونا مواجه بودیم چه اقداماتی انجام دهیم؛ در نتیجه قرار شد در مرحله اول دو سالن ورزشی ۵۰۰ متری که دارای امکانات بهداشتی تجهیز شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بعد از مرحله حاد بیماری بیمارانی که نیاز به یک دوره دو هفته ای برای قرنطینه دارند بتوانند از این مجموعه استفاده کنند؛ البته این افدامات با نظارت ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت بهداشت انجام می شود.

پیروی با تاکید بر نقش مهم مردم در رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از بروز بیماری کرونا، گفت: طرح دستیار را با هدف استفاده از کمک مالی مردم در مناطق حاشیه نشین در جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام می دهیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1062664

وب گردی

وب گردی