تدوین 2 مدل آموزش آنلاین برای دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از آموزش مجازی 50 تا 100 عنوان درسی به صورت مجازی تا شنبه هفته آینده خبر داد.

رضا مسعودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای آموزش از راه دور دروس در روزهای تعطیل اظهار کرد: طی چند روز گذشته جلسات متعددی را با مسئولان بخش‌های مختلف دانشگاه برای ساماندهی موضوع آموزش از راه دور برگزار کردیم که امیدواریم از شنبه هفته آینده با شیب مناسبی، آموزش دروس را به صورت مجازی و آنلاین آغاز کنیم.

وی افزود: در نظر داریم که 2 مدل آموزش آنلاین را از داخل دانشگاه و داخل خانه برای دانشجویان تدوین کنیم که هرکدام از استادان به انتخاب خودشان این فرآیند آموزشی را انجام می دهند؛ البته ترجیح ما این است که استادان از داخل دانشگاه به آموزش مجازی بپردازند.

مسعودی ادامه داد: درحال حاضر مشغول تهیه لیست دروس هستیم که امیدواریم تا شنبه، 50 تا 100 عنوان درسی را به صورت آنلاین و مجازی در اختیار دانشجویان قرار دهیم. استادان از نرم افزارهای موجود مانند Adobe Connect برای آموزش مجازی استفاده خواهند کرد تا ارتباط میان مدرس و دانشجو به بهترین شکل ممکن برقرار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در پایان درباره تغییر در تقویم آموزشی دانشگاه خاطرنشان کرد: تاکنون تصمیمی برای تغییر در تقویم آموزشی دانشگاه گرفته نشده است و باید ببینیم در روزهای آینده، شرایط چگونه خواهد شد؛ درحال حاضر اولویت اصلی ما برگزاری کلاس‌های مجازی است تا از این طریق، عقب ماندگی در برخی دروس جبران شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062672

وب گردی

وب گردی