اعضای ستاد آموزش غیرحضوری استان اردبیل منصوب شدند

نائب رئیس ستاد برگزاری آموزش غیر حضوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از تشکیل ستاد آموزش غیرحضوری استان اردبیل و ابلاغ بخشنامه مربوطه خبر داد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بهنام بهاری در خصوص آموزش های مجازی واحد اردبیل گفت: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و نبود امکان برگزاری فعالیت های دانشگاه به صورت حضوری و لزوم استفاده از راهکارهای جایگزین آموزشی در کنار شیوه های متدوال برای جبران زمان از دست رفته جهت ارائه آموزش های دانشگاهی در دروس نظری در همه مقاطع، این بخشنامه از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است و واحدهای سراسر کشور ملزم به اجرای آن هستند.

نائب رئیس ستاد برگزاری آموزش غیر حضوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: بر اساس این بخشنامه، اجرای کلاس های آموزشی در تمام سطوح دانشگاه آزاد اسلامی جهت ارائه مطلوب آموزش به صورت غیرحضوری برخط خواهد بود.

وی ادامه داد: در راستای همین راستا جلسه ای با حضور معاون محترم آموزشی، روسای دانشکده و مدیرکل آموزش و مدیر انفورماتیک دانشگاه تشکیل شده و اعضاء ستاد استانی و واحد اردبیل مشخص شد.

بهاری افزود: به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان در خصوص برنامه ریزی طبق مفاد بخشنامه و ارائه گزارش به ستاد مربوطه ابلاغهای لازم صادر گردید و همچنین اساتیدی که آمادگی خود را جهت همکاری با واحد الکترونیکی اعلام کرده بودند به سازمان مرکزی معرفی شد.

این عضو هیات علمی واحد اردبیل خاطر نشان کرد: هماهنگی با واحد الکترونیکی در خصوص امکان برگزاری دوره های فوق صورت گرفته و لیست دروس ارائه شده در واحد به تفکیک مقاطع، رشته و ... نیز اعلام شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1062820

وب گردی

وب گردی