تربیت فارغ التحصیلان کارآمد برای توسعه کشاورزی استان کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد تحول در حوزه کشاورزی استان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمان، علیرضا منظری توکلی در دیدار با اعضای هیات علمی گروه کشاورزی واحد کرمان با اشاره به سیاست های درحال اجرای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کشاورزی تصریح کرد: ابتدا بایستی برای تحول در نظام آموزشی ویژه دانشجویان رشته های کشاورزی تدابیر جدی اندیشیده شود و این موضوع تنها با تدوین برنامه های درسی جدید و میان رشته ای در راستای کارآفرینی محقق خواهد شد.

وی کشاورزی استان کرمان را دارای پتانسیل قوی معرفی کرده و توضیح داد: چندین هزار خانواده مستقیما در این استان به وسیله زراعت و باغداری امرار معاش می کنند و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برخود واجب می داند تا با تغییر رویه در حوزه آموزش و پژوهش رشته های کشاورزی، با آماده سازی فارغ التحصیلان کارآمد در راستای تامین نیروی متخصص برای توسعه کشاورزی استان گام بردارد.

دبیر هیات امنای استان کرمان همچنین با اشاره به وجود مزرعه آموزشی و تحقیقاتی واحد کرمان خواستار ارائه طرح های آموزشی و تحقیقاتی با رویکرد درآمدزایی مربوط به زمین های کشاورزی و اراضی این سایت شد.

شایان ذکر است نقشه برداری، طراحی و اجرای اراضی بمنظور انجام سیستم آبیاری تحت فشار از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1062850

وب گردی

وب گردی