تلاش برای بهره‌مندی مخاطبان دوره‌های سوادآموزی از طریق آموزش مجازی

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی طی مکاتبه جداگانه با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و معاونت سیمای رسانه ملی خواستار آموزش مجازی دوره‌های سوادآموزی و انتقال شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با مکاتبه جداگانه با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور و همچنین معاونت سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی اشاره کرد و خواستار ادامه آموزش به طریق مجازی از شبکه آموزش و شبکه‌های استانی صدا و سیما و همچنین هدایت سوادآموزان برای بهره برداری از فیلم‌های کوتاه و نرم افزارهای آموزشی از طریق سایت سازمان(lmoiran.ir)شد.

وی در مکاتبه با رسانه ملی، پخش برنامه‌های آموزشی دوره‌های سوادآموزی و انتقال از طریق شبکه آموزش به مدت دو ساعت در روز و پخش روزانه دو ساعت برنامه آموزشی از طریق شبکه‌های استانی را پیشنهاد داد و خواستار اجرایی شدن این امر شد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور خواستار ارائه تدبیر لازم برای هدایت و راهنمایی سوادآموزان برای استفاده و بهره برداری از برنامه‌های آموزشی و فیلم‌های کوتاه و نرم افزارهای موجود در سایت این سازمان شد.

محمد زاده در بخش‌های دیگر مکاتبه با مدیران کل به رایزنی با صداوسیمای مراکز استان‌ها به منظور آموزش از راه دور و مجازی، تشکیل کلاس‌های جبرانی در پایان دوره‌ها، عدم برگزاری آزمون‌های متمرکز تا عادی شدن شرایط و نحوه آزمون‌های پایانی در شرایط موجود اشاره کامل و ارائه طریق لازم را به استان‌ها ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062855

وب گردی

وب گردی