برگزاری 250 کلاس مقطع دکتری به صورت مجازی در واحد اصفهان

مدیر حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گغت: تا کنون با همکاری 153 نفر از اساتید 250 کلاس جهت مقطع دکتری برنامه‌ریزی شده و با الگوبرداری از روش های نوین آموزش مجازی در دنیا در تلاش هستیم تا بتوانیم دانشجویان را از حداکثر مزایای آموزش مجازی بهره مند سازیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، سید هادی نیکزادالحسینی مدیر حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: باتوجه به زیرساخت‌ها، ظرفیت و توانمندی نیروهای متخصص موجود اقدام به برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی اطلاعات جهت استفاده از ظرفیت آموزش مجازی و تولید محتوا کردیم.

وی افزود: در این راستا با بهره برداری از توان سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه طی چندین مرحله اقدام به برگزاری کلاس به صورت مجازی، پخش زنده کنفرانس و جلسات آنلاین کرده و از کیفیت برگزاری اطمینان حاصل کردیم.

مدیر حوزه فناوری واحد اصفهان با اشاره به تعطیل شدن دانشگاه ها به خاطر شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلی لحظه ای دانشگاه ها تلاش کردیم در یک حرکت جهادی و در کمترین زمان اقدام به برگزاری تمامی کلاس‌های مفطع دکتری در هفته جاری به صورت مجازی کنیم و در هفته آینده نیز درصدد برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی ارشد خواهیم بود.

نیکزاد افزود: تا کنون با همکاری 153 نفر از اساتید 250 کلاس جهت مقطع دکتری برنامه‌ریزی شده و با الگوبرداری از روش های نوین آموزش مجازی در دنیا در تلاش هستیم تا بتوانیم دانشجویان را از حداکثر مزایای آموزش مجازی بهره مند سازیم.

وی بیان کرد: سامانه به ترتیبی تنظیم شده است که دانشجویان با اینترنت 2mbبتوانند از کلاسها استفاده و با داشتن هدست به صورت آنلاین امکان پرسش و پاسخ با اساتید را داشته باشند.

نیکزاد تصریح کرد: آموزش مجازی و آموزش حضوری هرکدام مزایا و معایبی دارد ولی در حال حاضر که امکان برگزاری کلاس های حضوری نیست آموزش مجازی بهترین حلقه ارتباطی بین دانشجو و استاد است.

کد خبر: 1062876

وب گردی

وب گردی