بازدید نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از بیمارستان مسیح دانشوری+عکس

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از نحوه درمان بیماران، خدمت رسانی و کنترل ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بازدید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نمایندگان سازمان جهانی بهداشت به همراه تیمی از کارشناسان کشور چین و نمایندگان این سازمان در ایران، امروز در بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری از اقدامات دانشگاه برای مهار ویروس کرونا جدید بازدید کردند تا اطمینان حاصل کنند روند ارائه خدمات و کنترل این ویروس در بالاترین سطح در حال اجراست.

نماینده سازمان جهانی بهداشت طی این بازدیدها،گفت: ایران برای پیشگیری از ویروس کرونا جدید در آمادگی کامل قرار دارد و اطمینان کامل داریم در آینده‌ای نه چندان دور این ویروس کنترل شود.

در این دیدار نمایندگان WHO ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت بهداشت برای کنترل و مهار ویروس کرونا، اظهار کردند: ایران در زمینه مهار بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های واگیر از قدرت و توانمندی قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و این توانایی را به خوبی در بحران‌ها و بلایا از جمله سیلاب‌های گسترده ابتدای امسال نشان داده است.

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت یکی از مهمترین ستون‌های مهار و کنترل بیماری در کشور را همکاری دو جانبه و قوی بین سازمان‌های متولی و مردم دانستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062903

وب گردی

وب گردی