Apple Find My در تعقیب مجرمان

دو مجرم در ملبورن استرالیا که یک ipad را دزدیده بودند نتواستند از دست پلیس فرار کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، برنامه های کاربردی و ویژگی های موجود در تلفن های هوشمند اکنون همه چیز را در زندگی روزمره آسان کرده اند. این ویژگی ها نه تنها زندگی ما را آسان می کنند بلکه هر از گاهی زندگی ما را نیز نجات می دهند. حتی کمک می کند در صورت لزوم مجرمان دستگیر شوند. براساس خبر منتشر شده از ملبورن، استرالیا پلیس اعلام کرد چگونه با استفاده از ویژگی Apple Find My، جنایتکاران را تعقیب کرده است.

تعقیب مجرمان توسط پلیس با استفاده از ویژگی Apple Find My

دو مجرم به نام های واتوآ چانگ 29 ساله و جوناس مونته آ لرگه 36 ساله با ورود به خانه ای در ملبورن اقدام به سرقت یک آیپد کردند. این دو نفره سپس با اتومبیل دزدیده شده از دست پلیس گریختند. سارقان که در این مدت از طرف پلیس تعقیب می شدند، وسایل نقلیه خود را تغییر دادند. در این مرحله برنامه Find My وارد عمل شد. پلیس با ویژگی Apple Find My ، جنایتکاران را به مدت 2 ساعت از هوا ردیابی کرد.

در گزارش پلیس آمده است که این دو سارق برای مدت طولانی تعقیب می شدند. با این حال ، بعد از آن رویدادی مانند یک صحنه فیلم رخ داد. جنایتکاران در حال فرار، در جاده با یک ون تصادف کردند. پس از این تصادف ، هر دو جنایتکار در صحنه جان باختند.

به لطف Find My ، در مدل های مک، تراشه امنیتی T2 هنگام به سرقت رفتن و گم شدن فعال شده یا از بین می روند و از فروش آنها توسط سارق جلوگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062910

وب گردی

وب گردی