لوازم جانبی جالب شیائومی برای هدفون های بی سیم

شرکت شیائومی محصولی جدید را برای هدفون های بی سیم ثبت اختراع کرده است. Xioami در حال توسعه لوازم جانبی برای هدفون های بی سیم است و حق ثبت اختراع را گرفتند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

شیائومی که در سالهای اخیر با محصولات ارزان قیمت و موفق خود نظر کاربران را به خود جلب کرده است، در حال آماده سازی برای برداشتن گامی جدید است. این بار این شرکت محصولی جدید را برای هدفون های بی سیم ثبت اختراع کرده است. Xioami در حال توسعه لوازم جانبی برای هدفون های بی سیم است. وظیفه اصلی این لوازم جانبی شارژ هدفون با روش شارژ وایرلس معکوس خواهد بود.

شیائومی در حال توسعه لوازم جانبی برای هدفون های بی سیم است

این محصول جالب که شیائومی برای آن ثبت اختراع درخواست کرده است، امکان شارژ هدفون های بی سیم را از طریق تلفن هوشمند فراهم می کند. لوازم جانبی با شکل شکاف برای قرار گرفتن هدفون روی گوشی از روش شارژ وایرلس معکوس استفاده می کند. می توانید تصاویر مورد استفاده شیائومی برای ثبت اختراع را در زیر مشاهده کنید.

محصول ثبت اختراع شده از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به جعبه هدفون های بی سیم است. با این حال، در خواست ثبت اختراع جهت استفاده از این لوازم جانبی سوال دیگری را در ذهن ایجاد می کند.

در بین تلفن های موجود در بازارXiaomi ، فقط Xiaomi Mi 10 شارژ وایرلس معکوس دارد. به همین دلیل درخواست جدید ثبت اختراع توسط این شرکت همچنین ادعاهایی را مبنی بر کارکردن این شرکت بر روی این ویژگی در تلفن های جدید در آینده را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر، این واقعیت که این شرکت اقدام به ثبت اختراع برای این لوازم جانبی کرده به معنای قطعی شدن تولید محصول نیست. برخی از محصولاتی که قبلاً شیائومی ثبت اختراع کرده است، هنوز عرضه نشده اند. خواهیم دید که آیا این محصول جالب به دست مصرف کننده خواهد رسید یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1062940

وب گردی

وب گردی