کاهش 40 درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی پایتخت

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از کاهش 40 درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی طی روزهای اخیر در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، درباره وضعیت مراکز معاینه فنی با توجه به بروز بیماری کرونا گفت: همه مراکز معاینه فنی اعم از مراکزی که زیرمجموعه شهرداری بوده و یا مراکز خصوصی روزانه چندین بار ضدعفونی می‌شوند و دستکش‌های یکبار مصرف و مایع ضدعفونی‌کننده نیز در اختیار کارکنان مراکز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پلیس مهلت تمدید معاینه فنی خودروها را تا 15 اردیبهشت‌ تمدید کرده است، گفت: این مسأله اتفاق مثبتی است و در شرایط خاص کنونی بسیار منطقی محسوب می‌شود چرا که با نزدیک شدن به پایان سال حجم مراجعه‌کنندگان به مراکز جهت معاینه فنی هر ساله بسیار زیاد است و با ازدحام جمعیت در این ایام مواجه بوده‌ایم.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه روزانه حدود 6 هزار خودرو در پایتخت به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند، گفت: پس از اعلام پلیس راهور حدود 40 درصد مراجعات به مراکز معاینه فنی کاهش پیدا کرده و به حدود 3700 مورد طی روز رسیده است.

مقدم گفت: از ابتدای سال بیش از یک میلیون و 632 هزار خودرو معاینه فنی‌ آنها در مراکز مربوطه در تهران انجام شده که به طور کلی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با کاهش 6 درصدی همراه بوده است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1063042

وب گردی

وب گردی