ارائه مدارک تحصیلی کارآفرینی و فناوری با توسعه سراهای نوآوری

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آمادگی لازم برای تشکیل سرای نوآوری، نوسازی و تجهیزات را دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دماوند، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، گفت: سرای نوآوری مانند دانشکده است، اما از عنوان سرای نوآوری برای آن استفاده می‌کنیم، چرا که دانشکده‌ها موضوعی بوده، اما سراها تخصصی هستند.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد سراهای نوآوری به دنبال تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم است تا مدرکی که به دانشجویان خود می‌دهد، مدرک کارآفرینی، فناوری و نوآوری باشد و بتواند کارآفرینی و اشتغال زایی جوانان را تأمین کند.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در بازدیدی که از امکانات و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند داشتم و با توجه به نزدیکی این واحد دانشگاهی به تهران، به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آمادگی لازم برای تشکیل سرای نوآوری، نوسازی تجهیزات را دارد و می تواند در این عرصه نقش آفرین باشد.

فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحولات عظیم و اتفاقات مبارکی که با جدیت در واحدهای مختلف دانشگاهی در حال رخ دادن است، شاهد رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور باشیم.

مهندس سیدمحمدجواد صدری مهر سرپرست اداره کل امور پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، رحیمی مشاور بازاریابی و صادرات دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063048

وب گردی

وب گردی