فرزندان سفیدپوش ملت ظرفیت‌های مبارزه فراگیر با کرونا را تقویت کردند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فرزندان سفیدپوش ملت با به خطر انداختن جان خود، ظرفیت‌های تأمین سلامت عمومی و مبارزه فراگیر با کرونا را تقویت کرده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در نامه‌ای به سعید نمکی از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه نظام سلامت کشور در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

در نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا آمده است: بار دیگر و در برهه‌ای خطیر از حیات ملت بزرگ ایران اسلامی، فرزندان سفیدپوش این ملت که وظیفه دفاع از سلامت کشور را بر عهده دارند، افتخار بزرگی آفریدند و در دفاع از مرزهای سلامت جامعه در مقابل ویروس منحوس کرونا، حماسه‌ای دیگر خلق کردند. این فرزندان غیور ملت ایران که در همه عرصه‌های خطر از دفاع مقدس گرفته تا بلایای طبیعی، سپر مدافع ملت عزیز ایران اسلامی بوده‌اند، در میدان مبارزه با ویروس کرونا نیز تاکنون خوش درخشیده‌اند و با به خطر انداختن جان خود، ظرفیت‌های تأمین سلامت عمومی و مبارزه فراگیر با کرونا را تقویت کرده‌اند.

در ادامه نامه سعیدرضا عاملی ذکر شده است: وجدان بیدار ملت قدرشناس ایران امروز شاهد است کادر پزشکی و مدافعان سلامت ملت چگونه از راحتی و آسایش خود گذشته‌اند و در سنگر دفاع از سلامت جامعه حضور یافته‌اند و بدون هیچ‌گونه چشمداشت مالی و با توکل به خداوند متعال تلاش می‌کنند از سلامت و بهداشت جامعه در مقابل ویروس کرونا دفاع کنند. بدیهی است توفیق در تامین سلامت عمومی محصول همت دولت و همه وزارتخانه‌ها، نهادها و شرکت‌های حاکمیتی و بخش خصوصی مرتبط با بهداشت و سلامت بوده که سزاوار است از همه کسانی که در این مسیر یاری‌رسان بوده‌اند، تشکر و قدردانی شود.

در بخش دیگری از نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: خوشبختانه همه آحاد ملت ایران و در رأس آنها رهبر حکیم و فرزانه انقلاب «مدظله‌العالی» مراتب تشکر و تقدیر خود را از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه نظام سلامت کشور اعلام کرده‌اند و اینجانب نیز به همین دلیل وظیفه خود دانستم تا مراتب تشکر و سپاس خالصانه خود و همچنین کارکنان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را خدمت جنابعالی و همه همکاران خدوم و زحمتکش شما ابراز کنم.

در بخش پایانی نامه آمده است: به حول و قوه الهی و دعای خیر مردم مسلمان ایران در ایام ماه مبارک رجب ان‌شاءالله سایه این مشکل از کشور و میهن عزیرمان برچیده خواهد شد. اطمینان دارم با تلاش تخصصی و بهره‌گیری از همه امکانات از جمله فناوری‌های سلامت الکترونیک به‌زودی شاهد خبرهای خوب در کشور خواهیم بود. بار دیگر به جنابعالی و همه همکاران‌ خسته نباشید گفته و توفیقات الهی را برای جامعه پزشکی کشور در این عرصه و همه عرصه‌های دفاع از بهداشت و سلامت ملت ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063049

وب گردی

وب گردی