رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت درگذشت حسین شیخ الاسلام را تسلیت گفت

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در پی درگذشت حسین شیخ الاسلام معاونت امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در پی درگذشت حسین شیخ الاسلام معاونت امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

با تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، خبر درگذشت استاد عزیزمان حسین شیخ الاسلام را شنیدیم؛ از حدود سی و سه سال گذشته روابط خوب و دوستانه ای بین بنده و او برقرار بود؛ رابطه برادرانه ما در پی مأموریت مهمی که به منظور از بین بردن شکاف و اختلاف و اصلاح بین برادران در لبنان به وی واگذار شده بود، آغاز شد و بعد از آن در مناسبت‌هایمختلف با هم ملاقات می کردیم.

شیخ الاسلام همیشه تأکید داشت که او نمونه یک سرباز شجاع و فداکار در راه اسلام و نمونه زنده دیپلماسی ایران است که فریب مقام و منصب و ظواهر را نمی‌خورد؛ با تغییر اوضاع و بد شدن شرایط چیزی از تواضع و اشتیاق او به عبادت کم نمی کرد و همیشه بدون هیچ کسالت و خستگی آماده انجام مأموریت خود بود.

رابطه دوستانه ما، زمانی که او در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مشغول به خدمت شد، به اوج خود رسید؛ محبت صادقانه و اخلاص ویژه‌ای در راه فلسطین و وحدت امت و دوری از تعصبات ناپسند از خود بروز داد.

خداوند او را مورد رحمت واسعه خود قرار داده، بالاترین درجات را به او عنایت فرماید و با رحمت و کرم خود در بالاترین مرتبه های بهشتی ما را با او در کنار هم قرار دهد؛ إنه سمیع مجیب ...

انتهای پیام/

کد خبر: 1063056

وب گردی

وب گردی