مسلمانان با وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مسلمان در هر جایی از جهان که هستند می‌خواهیم تا با وحدت خود دشمنی‌های استکبار جهانی را خنثی و توطئه آنها را به خودشان برگردانند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در بیانیه‌ای سکوت دولت هند در مقابل کشتار مسلمانان را محکوم کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: شهادت مظلومانه و غریبانه مسلمانان هند، خبری تلخ است که این روزها در میان هم همه بیماری کرونا، قلب‌های آزادگان و آزادی خواهان عالم و در صدر آنها حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را به درد آورده است. اقدامی که توطئه‌ای خطرناک است و برخورد و واکنش جدی تمام ملت‌ها و دولت‌های مسلمان را می‌طلبد‌. اما دنیا بداند که به فرمایش امام خمینی(ره) : بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می‌شود.

استکبار جهانی بداند که با به شهادت رساندن و ترور و توطئه کاری از پیش نخواهند برد و تنها روزشمار نابودی خود را سریع تر خواهند کرد. وحدت و همدلی مسلمانان جهان و به ویژه مسلمانان شبه قاره هند و افزایش روشنگری و بیداری جوامع انسانی راه روشنی برای روشن ساختن اهداف این اقدامات است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: وحدت دولت‌های اسلامی حلقه مفقوده این روزهای ما است در حالی که جبهه استکبار در سکوت کشنده رسانه‌ها و تریبون‌های دولت‌های اسلامی، دشمنی‌های خود را علیه مسلمانان در هند و یمن و سوریه ادامه می‌دهند و وقیحانه از صلح و مسالمت سخن می‌گویند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: از این رو‌ مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به جهت احساس مسئولیت و آزادی خواهی و مطالبه گری، با برادران و خواهران مسلمان هندی همدردی و اعلام همبستگی کرده و این اقدام مذبوحانه و وحشیانه گروهای افراطی هندو را به همراه سکوت و تساهل و تسامح دولت هند را محکوم و از تمامی برادران و خواهران مسلمان در هر جایی از جهان که هستند می‌خواهیم تا با وحدت خود دشمنی‌های استکبار جهانی را خنثی و توطئه آنها را به خودشان برگردانند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1063059

وب گردی

وب گردی