محصولات دانش بنیان دانشگاه آزاد در یک برنامه تلویزیونی معرفی می‌شوند

مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد: محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور به‌منظور بازارسازی و حمایت از تجاری‌سازی آنها در قالب یک برنامه دانش‌بنیان معرفی می‌شوند.

سیداحسان شیرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به روش‌های حمایتی دانشگاه آزاد از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: طبق تعاملاتی که با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور در قالب یک برنامه دانش‌بنیان معرفی می‌شوند.

وی افزود: مقرر شده تا در هر برنامه‌ای که روی آنتن می‌رود یک محصول دانش‌بنیان دانشگاه معرفی شود. بازارسازی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد مهم‌ترین هدفی است که معاونت فناوری و نوآوری آن را دنبال می‌کند.

مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در این برنامه تلویزیونی قصد داریم داوطلبان ورود به دانشگاه و خانواده‌ها با رویکرد جدید دانشگاه در کارآفرینی و اشتغال دانش‌آموختگان آشنا شوند. دانشگاه آزاد در ریل گذاری جدید خود به عنوان دانشگاهی کارآفرین، فناور و اخلاق محور حرکت می‌کند.

شیرنگی فعالیت‌های دانش‌بنیان را در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: باتوجه به اینکه برنامه تلویزیونی پیش‌بینی شده در راستای منویات رهبر فرزانه و اولویت‌های اقتصادی کشور است، مبلغی از بابت پخش برنامه تقبل نخواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از محصولات فناورانه دانشگاه در راستای تجاری‌سازی، تصریح کرد: با تولید و پخش این برنامه تلویزیونی مردم خواهند دید که دانشگاه آزاد چه محصولات دانش‌بنیان ارزشمندی دارد و گام‌های بلندی در حوزه فناوری برداشته است.

مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کانون ارزیابان تخصصی برای ارزشیابی خدمات و محصولات دانش‌بنیان درحال پیگیری است. آیین‌نامه کانون‌ها درحال تدوین است که باید به تصویب هیئت امنای دانشگاه آزاد برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063069

وب گردی

وب گردی