ارائه مشاوره غیرحضوری به دانشجویان دانشگاه تهران

دانشگاه تهران با کمک مرکز یادگیری الکترونیکی به دانشجویان خود خدمات مشاوره غیرحضوری ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز مشاوره دانشگاه تهران با هدف پیشگیری از آسیب‌های روانی – اجتماعی در زمینه‌های مختلف اعم از تدوین و انتشار، بسته‌های آموزشی مکتوب، فصلنامه تخصصی سلامت روان، ماهنامه پیام مشاور، کتابچه، بروشور، لوح فشرده و گاهنامه‌های بهداشت روانی، برگزاری نمایشگاه، انجام طرح غربالگری و انجام فعالیت پژوهشی کاربردی خدماتی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه می‌دهد.

برگزاری دوره‌های آموزشی با عناوین مختلفی نظیر آموزش‌های پیش از ازدواج، مهارت‌های زندگی، اصول مطالعه و برنامه‌ریزی، تحلیل رفتار متقابل، پیشگیری از اعتیاد و مواد روان‌گردان و غیره از مهم‌ترین خدمات مرکز مشاوره دانشگاه تهران است که به دانشجویان، اساتید و کارکنان ارائه می‌کند.

بنا بر اعلام دانشگاه تهران، مرکز مشاوره این دانشگاه با همکاری مرکز یادگیری الکترونیکی از امروز خدمات مشاوره‌ای خود را با کمک تیم تخصصی شامل روانپزشک، روانشناس بالینی، مشاوره خانواده و ازدواج، مشاوره تحصیلی، مددکار، روانسنج و مشاوره مذهبی به صورت مجازی و غیرحضوری ارائه می دهد.

این خدمات در تمامی روزهای هفته در مرکز مشاوره دانشگاه و شعبات آن در سطح خوابگاه ها و پردیس‌ها ارائه می شود.

دانشجویان برای دریافت خدمات مشاوره می‌توانند به اتاق مشاوره دانشگاه تهران به آدرس https://counseling.ut.ac.ir/fa مراجعه کنند و یا اینکه با شماره تماس ۶۶۴۱۹۵۰۴ – ۶۱۱۱۳۲۰۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063130

وب گردی

وب گردی