آمادگی کامل پلیس پایتخت برای مقابله با ویروس کرونا

 رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آمادگی کامل پلیس پایتخت برای مقابله با ویروس کرونا از ضد عفونی روزانه مراکز و خودرو‌های انتظامی و ترافیکی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی با اشاره به لزوم رعایت مسائل بهداشتی به صورت فردی با توجه به انتشار ویروس خطرناک کرونا،گفت: در شرایط موجود رعایت مسائل بهداشتی از جمله ضروریاتی است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته باشد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه به صورت روزانه مراکز و خودرو‌های انتظامی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضد عفونی می‌شوند و با اشاره به آمادگی کامل پلیس پایتخت برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: به صورت موکد به کلیه کارکنان ستادی و به خصوص کارکنان کلانتری‌ها و بخش‌هایی که مستقیما با ارباب رجوع در تماس هستند ابلاغ شده است مسائل بهداشتی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در ورودی کلیه مقر‌های انتظامی و ترافیکی با استفاده از دستگاه‌های تب سنج، سنجش دمای بدن مراجعان چک می‌شود و به نوعی یک معاینه اولیه برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا انجام می‌شود، گفت: کلیه مراکز انتظامی از جمله دفاتر کار، خوابگاه ها، مراکز طبخ گند زدایی و ضد عفونی می‌شوند.

وی با اشاره به تهیه‌ استند و پوستر‌های بهداشتی با مضامین راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و علائم و هشدار‌های لازم در خصوص این موضوع، افزود: با تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا به صورت روزانه، اقدامات پیش بینی و پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی تا ریشه کن شدن این ویروس خطرناک در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063135

وب گردی

وب گردی