فتح‌الله‌زاده: یک ریال پول در باشگاه نیست،هر کس می‌آید پول می‌خواهد

 فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت باشگاه بعد از شکایت افراد مختلف و آغاز به کارش در این باشگاه، صحبت‌هایی را انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از فارس سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه ای به سوالات مربوط به اتفاقات این روزهای استقلال پاسخ داد.

*ظاهرا این روزها فقط درگیر شکایت‌ها هستید.

همینطور است. شکایت شفر هم رسیده و پیگیر وضعیت دو سه نفر به صورت هم‌زمان هستم تا راه‌حلی پیدا کنیم. در مورد شفر هنوز مدارک قبلی باشگاه را ندیده‌ام، ولی قرار است امروز قراردادها را بررسی کنم تا ببینم تکلیف چه می‌شود.

*ظاهراً تا ۲۲ برای پرداخت مطالبات فرصت دارید.

بله، برای جباروف و یکی دو بازیکن دیگر این شرایط وجود دارد. طلب منشا را هم نیز باید تا ۴ فروردین‌ماه پرداخت کنیم. البته ما هم دفاعیه داریم و باید اسناد را ارائه کنیم تا ببینم این نفراتی که شکایت کرده‌اند، روی چه اصلی خواستار پیگیری شکایت‌شان شده‌اند. شاید ما هم حرف داشته باشیم.

*صادقانه پاسخ بدهید، آیا در باشگاه پولی هست؟

شما بگوئید یک ریال. اگر کسی مدعی است در باشگاه پولی وجود دارد به من نشان بدهد. باید با خلیل‌زاده و منزوی بنشینیم و فوراً پولی را تهیه کنیم تا محروم نشویم.

* گفته می‌شود در صورت محرومیت، پنجره بعد از پرداخت مطالبات باز می‌شود.

در قانون جدید شرایط به شکلی است که اگر پولی پرداخت شود، پنجره را باز می‌کنند، اما اعتقاد من این است که کار نباید به آنجا برسد. ما باشگاه پراعتباری هستیم و اسم‌مان لرزه به اندام رقبا می‌اندازد، بنابراین نباید چنین شرایط داشته باشیم.

*ظاهراً دیاباته هم باشگاه را تهدید کرده که مطالباتش را می‌خواهد.

دیاباته باشگاه را تهدید نکرده است. مدیر برنامه وی به ما اعلام کرده در قرارداد دیاباته آپشن‌هایی وجود دارد که با توجه به گلهای زده وی، این آپشن‌ها باید فعال شود. ما باید مطالبات وی را هم پرداخت کنیم و در این زمینه با این بازیکن همکاری داشته باشیم.

*ظاهراً به کمیته وضعیت هم بدهکار هستید.

همینطور است، به آنجا هم بدهکار هستیم و هر کاری می‌کنیم، فقط متوجه می‌شویم باید بدهی پرداخت شود.

*ظاهرا ووریا غفوری هم خواستار پرداخت مطالبات خود و بازیکنان شده است.

هر کسی پیش من می‌آید پول می‌ خواهد.

* پشیمان که نشده‌اید؟

پشیمان نشده‌ام که اگر هم شده باشم مسئولیت قبول کرده‌ام و باید این مسئولیت را به خوبی انجام بدهم.

*تکلیف معاونانتان چطور شد، ظاهر نظری جویباری قبول نکرده با استقلال همکار کند؟

نظری جویباری گرفتاری کارهای خودش را دارد و به من گفت می‌تواند کمک کند اما نه به صورت رسمی، من هم افرادی می‌خواهم که صبح تا شب وقت کافی برای باشگاه بگذارند، به همین علت سعی می‌کنم از افرادی استفاده کنم که در خدمت ما باشند. ان‌شاءالله طی روزهای آینده این مشکلات حل می‌شود. فعلاً اولویت ما پرداخت بدهی‌ها است تا ببینیم تکلیف چه می‌شود.

کد خبر: 1063209

وب گردی

وب گردی