سرای نوآوری علوم و فنون دریایی در واحد بندرعباس راه اندازی می شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اعلام این خبرگفت: این دانشگاه در راستای تقویت فعالیت های دریا محور واستفاده بهینه از این نعمت بزرگ الهی ،سرای نوآوری علوم و فنون دریایی راه اندازی می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، علیرضا سایبانی در شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به ماموریت دریا محور استان هرمزگان و لزوم حرکت جدی این دانشگاه در فعال کردن ظرفیت مغفول مانده دریا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به دنبال این است تا با مشارکت استادان مجرب و صاحب نظر خود بتواند با ایجاد فضای تبادل، تعامل و کارآفرینی در سرای نوآوری علوم و فنون دریایی بتواند خدمت بزرگی در این حوزه به استان ارائه کند.

وی افزود: راه اندازی سرا های نوآوری با توجه به موقعیت استراتژیک، وجود صنایع بزرگ، مناطق آزاد تجاری و بنادر بزرگ اقتصادی در استان هرمزگان می تواند با تقویت همکاری دو حوزه دانشگاه و صنعت زمینه رونق بیشترتولید داخلی فراهم سازد.

این مسئول فعالیت ها و حرکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس را بر اساس نیاز و ظرفیت منطقه عنوان کرد و گفت: راه اندازی مراکز رشد ، شرکت های دانش بنیان، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و سراهای نو آوری همگی بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته که امید است تا با مشارکت در این حوزها بتوانیم خدمات قابل ملاحظه ای در توسعه و سازندگی این استان ارائه دهیم.

به گزارش ایسکانیوز طرح راه اندازی سرای نوآوری علوم و فنون دریایی خلیج فارس و دریای عمان در مرحله صدور مجوز نهایی است که در صورت تایید به زودی راه اندازی و آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1063231

وب گردی

وب گردی