جزئیات تیراندازی در تهرانسر/ پلیس به سرقت های سریالی پایان داد

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از تعقیب و گریز چهل و پنج دقیقه ای برای دستگیری سارقان سریالی در تهرانسر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کیومرث حسنوند با بیان اینکه حدودا یک هفته ای بود که لوازم و محتویات خودروهای هموطنان در منطقه تهرانسر به سرقت می رفت تاجائی که این سرقتها سریالی شده و موجب نگرانی و نارضایتی همشهریان و ساکنان این محله، شده بود، گفت: دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و دستورات لازم برای دستگیری سارقان به تیم عملیات کلانتری تهرانسر ابلاغ شد.

وی گفت: در نهایت پس از بررسی های فنی و حرفه ای و زیر نظر گرفتن تحرکات آنان، سارقان که با استفاده از یک دستگاه پژو پارس مشکی برای سرقت آمده بودند در تور تیم عملیات کلانتری 150 تهرانسر گرفتار شدند .

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پس از حدود 45دقیقه تعقیب و گریز و چند شلیک تیر هوایی به سمت خودروی سارقان در محور اتوبان آزادگان شمال، بالاخره در نزدیکی شهرک چشمه متوقف و دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: سارقان دستگیرشده در قالب یک باند چهار نفره اقدام به سرقت می کردند و برای سرعت بخشیدن به سرقت های خود هر یک وظیفه ای را برای خود تعریف کرده بودند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه لوازم یک خودرو را به سرقت ببرند که خوشبختانه با تلاش ماموران کلانتری 150 تهرانسر هر چهار نفر آنان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسنوند به شهروندان توصیه کرد: تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر می تواند بازدارندگی بالایی در پیشگیری از سرقت لوازم و محتویات خودرو داشته باشد، بنابراین لازمست افراد خودروهای خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063260

وب گردی

وب گردی