دانشکده‌ آسیب‌های اجتماعی و «دهکده خانواده» در استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک در راستای ایجاد دانشکده‌های موضوعی در این استان عنوان کرد که ایجاد دانشکده‌های آسیب‌های اجتماعی و راه‌اندازی دهکده خانواده از اولویت‌هاست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین کلانتری در جلسه هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با مسئولان نهادها و سازمان‌های این استان گفت:در شش ماه گذشته تفاهم‌نامه‌هایی با ۱۵ سازمان و نهاد اجرایی استان منعقد شده است که این تفاهم‌نامه‌ها در حال پیگیری هستند.

وی با بیان اینکه دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی دارای ۳۳ عضو هیئت علمی است و با عنوان دانشکده فناوری‌های نوین کشاورزی و منابع طبیعی در حوزه‌های پژوهش و فناوری فعالیت خواهد داشت، اظهار کرد: پژوهشکده هایینیز در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با عنوان دانشکده علوم گیاهی کاربردی و دانشکده امنیت غذایی ایجاد شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک گفت: «در حوزه فناوری و پژوهش مراکز تحقیقات دیگری نیز پیشنهاد شده و در حال بررسی هستند تا بتوانیم دانشکده کشاورزی را با فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری احیا کنیم.

کلانتری با اشاره به ایجاد مرکز گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک یادآور شد: «دانشکده داروسازی در گذشته با پیگیری‌های مسئولان وقت دانشگاه ایجاد شد که دو آزمایشگاه آن نیز تجهیز شده و نیاز به آزمایشگاه دیگری احساس می‌شود که در همین راستا وجود اعضای هیئت علمی هم نیاز است و با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم این در حالیست که زیرساخت‌های این دانشکده در دانشگاه آزاد اسلامی اراک مهیا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063290

وب گردی

وب گردی