دستورالعمل عضویت آزمایشگاه­‌های دانشگاه آزاد در شبکه آزمایشگاهی فناوری­‌های راهبردی ریاست‌جمهوری

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دستورالعمل عضویت آزمایشگاه­‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شبکه آزمایشگاهی فناوری­‌های راهبردی ریاست‌جمهوری را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل عضویت آزمایشگاه­‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شبکه آزمایشگاهی فناوری­‌های راهبردی ریاست‌جمهوری را ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن حدود 11000 آزمایشگاه و کارگاه فعال در سطح واحدهای دانشگاهی کشور، توان و ظرفیت بالایی برای ارائه خدمات به متقاضیان در حوزه­‌های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری دارد، لذا به منظور دسترسی بیشتر پژوهشگران به اطلاعات و ظرفیت­‌های این حوزه و افزایش همکاری با سایر نهادها و سازمان ها، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری­‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به امضا رسیده است که عضویت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شبکه و ارائه خدمات متقابل را تسهیل می کند.

براساس این دستورالعمل؛ نگاهداری تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را ملزم کرد تا مطابق یک برنامه زمان‌بندی مشخص آزمایشگاه­‌ها و کارگاه‌­های خود را براساس ظرفیت ارائه خدمات طی یک بازه زمانی مشخص به عضویت شبکه مذکور درآورند.

همچنین واحدهای دانشگاهی که در حال حاضر عضو شبکه هستند و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی خود را از طریق شبکه به متقاضیان ارائه می کنند نیز نسبت به ارتقای سطح عضویت اقدام کنند.

در این دستورالعمل تاکید شده است: واحدهای دانشگاهی اهتمام لازم را نسبت به پیگیری موضوع و ارائه گزارش روند اجرایی کار به پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063302

وب گردی

وب گردی