پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت و قاطعیت اجرا شود

رئیس جمهور در تماسی با استانداران قم، گیلان و مازندران بر ضرورت اجرای جدی، دقیق و همراه با قاطعیت کلیه پروتکل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست وزارت بهداشت، تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استانداران استان‌های قم، گیلان و مازندران ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت این استان‌ها از نظر مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان، بر ضرورت اجرای جدی، دقیق و همراه با قاطعیت کلیه پروتکل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد.

وی روز سه شنبه در این تماس‌های تلفنی به استانداران قم، گیلان و مازندران دستور داد که پیش بینی‌های لازم در مورد وضعیت استان خود در ایام عید را به صورت دقیق انجام داده و در صورت لزوم از ورزشگاه‌ها و اماکن مسقف به عنوان نقاهتگاه برای بیماران استفاده کنند.

روحانی با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از سوی کادر درمانی و بیمارستانی در مداوای بیماران مبتلا به کرونا، ضرورت استفاده از همکاری نیروهای مسلح برای ایجاد امکانات بیمارستانی و احداث مراکز درمانی سیار و همچنین استفاده از پرسنل درمانی نیروهای مسلح برای درمان بیماران را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت رعایت اجتناب از جابجایی و سفرهای غیر ضروری و ضرورت ماندن در خانه برای کمک به جلوگیری از انتقال ویروس از سوی هموطنان، از استانداران قم، گیلان و مازندران خواست مردم استان‌های خود را به رعایت کامل این موضوع دعوت کرده و به مشارکت بطلبند.

«بهرام سرمست»، «ارسلان زارع» و «احمد حسین زادگان» استانداران قم، گیلان و مازندران در این گفت و گو آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به این بیماری در استان‌های خود را به رئیس جمهور ارائه کرده و نیازها و کمبودهای خود را برای مقابله با این بیماری و درمان سریع مبتلایان ارائه کردند.

کد خبر: 1063348

وب گردی

وب گردی