توزیع بیش از ۴ هزار بسته بهداشتی در سامان‌سراهای تهران

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از آغاز توزیع چهار هزار و ۳۸۰ بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک و محلول ضد عفونی کننده میان افراد ساکن در گرم خانه ها و سامان سراهای شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وحید سلیمی درباره توزیع پک های بهداشتی و ارائه آموزش های لازم در زمینه رعایت بهداشت فردی افراد در گرم خانه ها و سامان سراها، گفت: براساس جلسات متعددی که جمعیت هلال احمر با ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران و ستاد کشوری مبارزه با این بیماری ویروسی داشته است، مقرر شده تا آموزش های لازم در مناطق کلونی جمعیت که یکی از راه های اصلی شیوع بیماری است ارائه شود. به همین منظور۱۵۰ نفر از نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در گرم خانه ها نسبت به توزیع اقلام بهداشتی و همچنین آموزش رعایت بهداشت فردی اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی افزود: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در ۲۴ گرم خانه و مراکز نگهداری افراد آسیب دیده اجتماعی(اردوگاهی) در ۱۹ منطقه شهر تهران حضور یافته و نسبت به توزیع ۴ هزار و ۳۸۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ضد عفونی و دستکش اقدام می کنند.

معاون جذب سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به همکاری و مشارکت ۵ تشکل مردم نهاد با جمعیت هلال احمر برای شناسایی گرم خانه ها و سامان سراها در شهر تهران، تاکید کرد: علاوه بر اداره کل سلامت شهرداری تهران و سازمان خدمات رفاهی و اجتماعی شهرداری، تشکل‌های مردم نهاد خادمین علی ابن ابیطالب(ع)، طلوع بی نشان‌ها، کودکان فرشته‌اند، مهرآفرین و نیک گامان جمشید در این امر خداپسندانه با جمعیت هلال احمر همکاری دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063359

وب گردی

وب گردی