جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروزه کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه، از شاخص‌های رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای به شمار می‌آید و نقش والا و حساس مطالعه در تکامل فردی و اجتماعی مشهود است.

وی با بیان اینکه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیرامون لزوم افزایش مطالعه کتاب و کتابخوانی، ضرورت توجه بیشتر به این مهم را نشان می دهد، گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و براساس سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی درنظر دارد سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی با عنوان «رویش» را در واحدها و مراکز آموزشی به اجرا درآورد.

کلانتری با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات کتابخوانی رویش گفت: ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی دانشجویان، تقویت نگرش فرهنگی و اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت و ارتقاء سرانه مطالعه کتاب‌های فرهنگی بین دانشجویان از جمله این اهداف است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: برای مشارکت حداکثری دانشجویان باید از همه ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی از جمله موارد نصب پوستر مسابقه در مکان‌های مناسب و پر رفت و آمد در فضای عمومی دانشگاه، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، ارسال پیامک به دانشجویان، بهره گیری از سامانه جامع ثبت نام دانشجویی و قراردادن پوستر مسابقه در گروه های مجازی مورد تایید دانشگاه استفاده شود.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام برای مسابقه کتابخوانی از 17 اسفندماه شروع شده است، گفت: زمان ثبت نام تا تاریخ 9 اردیبهشت ماه ادامه دارد و زمان برگزاری مسابقه روز پنج شنبه مورخ 18 اردیبهشت مصادف با ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) است.

کلانتری خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند از طریق سایت واحد الکترونیکی به آدرسfarhangi.iauec.ac.irمراجعه و در لینک مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عناوین کتاب های مسابقه گفت: دو عنوان کتاب برای معرفی و فراخوان اعلام می شود، هر یک از افراد شرکت کننده می‌تواند تنها در یک عنوان ثبت‌نام کنند. این عناوین شامل کتاب آرزوهای دست ساز، انتشارات راه‌یار و کتاب دختر تبریز، انتشارات راه یار است.

وی تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان در مسابقه لازم است به آدرس الکترونیکی درج شده مراجعه کنند و از لینک های ذیل https://taaghche.com/book/69564 وhttps://taaghche.com/book/69563نسبت به تهیه نسخه الکترونیکی همراه با تخفیف ویژه مسابقه اقدام کنند.

کلانتری در توضیح طراحی سوالات و پاسخ نامه مسابقه گفت: سوالات به صورت چهار گزینه‌ای توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تدوین و آزمون بصورت مجازی توسط واحد الکترونیکی در تاریخ مقرر برگزار می شود، همچنین به منظور آشنایی و آمادگی بیشتر با نحوه برگزاری آزمون یک روز قبل از برگزاری آزمون، در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت آزمون آزمایشی در آدرس واحد الکترونیکی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب فقط در یک عنوان کتاب حق شرکت در مسابقه را دارد و آزمون تستی نمره منفی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063383

وب گردی

وب گردی