بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) واحد شاهرود به‌طور کامل ضدعفونی شد

عملیات ضدعفونی و پاکسازی بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) شاهرود با همکاری گروه پدافند هوایی تیپ ۱۰ محرم سپاه به‎‌طور کامل انجام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ز شاهرود، عملیات ضدعفونی و پاکسازی بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) شاهرود با همکاری گروه پدافند هوایی تیپ ۱۰ محرم سپاه به‌طور کامل و با پوشش دادن بخش‌ها، سالن‌ها و تأسیسات این بیمارستان انجام شد.

در این عملیات که چهار نفر از پرسنل سپاه شاهرود در انجام آن همکاری داشتند از تجهیزات قسمت جنگ نوین سپاه و مواد ضدعفونی تأمین شده توسط بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) شاهرود استفاده شد.

بخش‌های ICU ،CU، داخلی، جراحی، اورژانس، اطفال، زنان، اداری، تأسیسات و پلی‌کلینیک این بیمارستان ضدعفونی شد و طبق گفته مسئولان پدافند هوایی تیپ ۱۰ محرم این برنامه با توجه به گستردگی اجرا در سایر بیمارستان‌ها، سازمان‌ها و ادارات در نوبت بعدی تکرار خواهد شد.

گفتنی است بیمارستان خاتم‌الأنبیاء(ص) شاهرود یک بیمارستان آموزشی درمانی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است که توانسته در بحران بیماری کوئید ۱۹ مانند گذشته نقش بسیار مهمی در پذیرش، درمان بیماران و افراد مشکوک به بیماری کوئید ۱۹ ایفا کند و همواره بخش قابل توجهی از بار درمانی و پزشکی شهرستان شاهرود را به عهده داشته است.

این بیمارستان صد تختخوابی دارای بخش‌های پاراکلینیکی مثل «ام آر آی»، آزمایشگاه و پاتولوژی، آزمایشگاه طبی، آندوسکوپی، اسپیرومتری، اکوکاردیوگرافی، اکسترانسفالوگرافی، اکسترمیوگرافی، رادیولوژی، سنگ‌‌شکن برون اندامی، سی تی اسکن، کلونوسکوپی و بخش های درمانگاهی مانند گوش، حلق و بینی(ENT)، اطفال، اورژانس، پزشک عمومی، بیماران دیالیزی، پوست، جراحی عمومی، چشم، داخلی، نورولوژی، زنان و زایمان، فوق تخصصی غدد و فیزیوتراپی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063391

وب گردی

وب گردی