فراخوان «گوگل مپ» در مورد شیوع کرونا

با توجه به این نکته که شیوع ویروس کرونا بر برخی مشاغل از جمله فروشگاه ها، رستوران ها و سایر مشاغل مشتری دار تاثیر می گذارد؛ گوگل صاحبان مشاغل را تشویق کرد تا لیست شغل من (my business) برای نقشه ها و جستجو را به روز نگه دارند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اطلاعات جدیدی که اخیراً به یک صفحه پشتیبانی گوگل اضافه شده می گوید اگر شغل شما تحت تأثیر کووید-19قرار دارد، نمایه«Google My Business»خود را به روز کنید تا دقیق ترین نکات را به مشتریان خود ارائه دهید.

گوگل برای آگاه سازی و اطلاع رسانی همه افراد، صاحبان مشاغل را ترغیب می کند که ساعت فعالیت و باز بودن مثلا فروشگاه خود را در صورت تغییر و اطلاعاتی در مورد اینکه آیا کووید-19 بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد را ویرایش کنند. بنابراین ، علاوه بر جزئیات در مورد هر گونه اختلال ایجاد شده توسط ویروس، می توان اطلاعاتی را نیز ارائه کرد که بیانگر خدمات اضافی ارائه شده است؛ مانند پیام هایی برای اطمینان خاطر که می تواند شامل اطلاعات مربوط به اجرای اقدامات تمیز کننده قوی تر یا موارد مشابه باشد.

بسیاری از مشاغل قبلاً از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و توییتر برای نگه داشتن مشتریان در حلقه استفاده می کردند. اما ممکن است آنها خیلی سریع لیست های کسب و کار خود را در گوگل به روز نکنند، به همین دلیل این شرکت از آنها می خواهد که چنین اقداماتی را در نظر بگیرند زیرا انتظار می رود ویروس باعث ایجاد اختلال شود.

خود گوگل در حال حاضر اقداماتی را برای مقابله با اوضاع انجام داده است، روز سه شنبه به ده ها هزار کارمند خود در آمریکای شمالی اعلام کرد که حداقل تا 10 آوریل از خانه به صورت دورکار فعالیت کنند.اکثر افرادی که دچار این بیماری شده اند، احتمالاً فقط علائم خفیفی دارند و به افراد توصیه می شود تا زمان بهبودی کامل در خانه بمانند و از گسترش بیشتر ویروس جلوگیری کنند.

یکی از راه های محافظت این است که20 ثانیه به طور مرتب دستان خود را با صابون و آب گرم بشویید. اطلاعات بیشتر در مورد ویروس را می توان در وب سایت سازمان بهداشت جهانی یافت.بر اساس آخرین اخبار این ویروس تاکنون بیش از 119 هزار نفر را آلوده و 4 هزار نفر را کشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063396

وب گردی

وب گردی