اعتبار مجوز فعالیت اپراتورهای ارتباطی  تمدید شد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمدید اعتبار پروانه‌ها و مجوزهای صادر شده فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان خرداد ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مجید حقی با اشاره به تمدید اعتبار پروانه‌ها و مجوزهای صادر شده فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضرورت حفظ سلامت مردم و به منظور کاهش ترددهای غیرضروری، تمامی پروانه‌های فعالیت و مجوزهایی که اعتبار آنها در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا اول خرداد ۹۹ به پایان می‌رسد، تا پایان خرداد ۹۹ تمدید می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این مصوبه تمامی مهلت‌های قانونی اقدام برای تمدید پروانه فعالیت در حوزه ICT را نیز شامل می‌شود، افزود: دارندگان برخی از پروانه‌ها مانند دفاتر پیشخوان یا مراکز تماس و ... دو یا سه ماه قبل از پایان اعتبار پروانه مهلت دارند برای تمدید آن به رگولاتوری مراجعه کنند، چنانچه این مهلت اقدام، با بازه زمانی اول اسفند تا اول خرداد همزمان شود این مهلت نیز تا ۳۱ خرداد ۹۹ تمدید شده است.

حقی تصریح کرد: آن دسته از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که در مورد تعیین تعرفه خدمات بوده و در بازه زمانی اسفند ۹۸ تا سه ماه پس از آن اعتبار دارند نیز مشمول این تمدید شده و تعرفه‌های ذکر شده در آن نیز تا پایان خرداد ۹۸ اعتبار دارند.

معاون پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری تاکید کرد: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه و مجوز با همان شرایط و ضوابط درج شده در پروانه‌ها می‌توانند تا پایان خردادماه بدون مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برای تمدید، در چارچوب پروانه فعالیت خود فعالیت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063408

وب گردی

وب گردی