راه اندازی خطوط تولید ماسک سه لایه و لباس بیمارستانی در هلال احمر

خطوط تولید ماسک سه لایه و لباس بیمارستانی به منظور مقابله با کرونا ویروس با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر صبح امروز (چهارشنبه) در شرکت صنایع نساجی هلال ایران وابسته به این جمعیت افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تولید این نوع ماسک از روز جاری در شرکت صنایع نساجی هلال ایران آغاز و در روزهای آینده با افزایش تولید به ۱۰ هزار عدد ماسک سه لایه در روز خواهد رسید. از ماسک سه لایه برای محافظت در برابر ذرات معلق گرد و غبار و آلودگی های ویروسی و پیشگیری از عفونت های ریوی و بیماری های واگیردار استفاده می شود و این ماسک های سه لایه پس از تولید در جعبه های بهداشتی بسته بندی و عرضه خواهد شد.

همچنین لباس بیمارستانی تولیدی در این شرکت نیز، به‌صورت یکسره شلوار و پیراهن و کلاه بهم چسبیده می باشد و در مکان‌های مختلف از جمله بیمارستانی، صنعتی، دارو سازی، انرژی اتمی و صنایع غذایی کاربرد دارد.

این خطوط تولیدی با اخذ تمام مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو افتتاح و راه اندازی شده است.

در آیین افتتاح و راه اندازی این خطوط تولیدی حسن صفاریه سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، ظاهر رستمی مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران و بهرام غیبی مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران حضور داشتند.

ویروس کرونا یا کووید – ۱۹، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۱۵ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063411

وب گردی

وب گردی