کلاس‌های مجازی واحد دهاقان در سال جدید از 7 فروردین پیگیری می‌شود

رئیس واحد دهاقان از برگزاری اغلب کلاس‌های آموزشی این واحد دانشگاهی با استفاده از زیرساخت‌های موجود و بستر اینترنت واحد خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دهاقان، سیدامیر حجازی ضمن اعلام این خبر گفت: « با توجه به شرایط ایجاد شده و تعطیلی کلاس‌های حضوری واحد دهاقان، در جلساتی به صورت اضطراری با اعضای هیئت رئیسه، تصمیم بر آن شد که حتی‌المقدور، بیشتر کلاس‌های آموزشی نظری به صورت غیرحضوری برگزار شود و با اتخاذ این تصمیم از دهم اسفندماه بیشتر کلاس‌ها برای تمامی مقاطع تحصیلی و به خصوص برای دانشجویان رشته پرستاری به صورت غیرحضوری و از طریق بستر اینترنتی در حال برگزاری است. »
رئیس واحد دهاقان تصریح کرد: « در روزهای آغازین شیوع بیماری ویروسی کرونا با اعضای هیات علمی واحد و مدیران گروه جلسات هماهنگی و توجیهی برگزار و تصمیم بر آن شد که کلاس ها تا روز ۲۸ اسفند ماه ۹۸ برقرار و در سال جدید نیز از ۷ فروردین، کلاس‌ها آغاز و به امر آموزش مشغول شوند.

با توجه به حساسیت موضوع کلاس‌ها در ابتدا برای دانشجویان رشته‌های پرستاری و کامپیوتر و سپس برای دانشجویان مقاطع دکترا و ارشد در رشته‌های مدیریت، جامعه شناسی، ادبیات و... برگزار و در حال برگزاری است. »

انتهای پیام /

کد خبر: 1063454

وب گردی

وب گردی