ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا در زابل تشکیل شد

دبیر ستاد دانشجویی مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: دانشجویان با هدف خدمت به مردم و همراهی با کادر پزشکی در بیمارستان‌ها این ستاد را تشکیل دادند‌.

حسین جهان تیغ در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی زابل خبر داد و گفت: دانشجویان این دانشگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد نفرات فوت شده در کشور ستاد مبارزه با این بیماری را تشکیل دادند.

وی ادامه داد: دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیرا پزشکی وظیفه خود می‌دانند هم گام با سایر کادر درمانی و جهادگران در تحت عنوان خادمان و مدافعان سلامت مردم به هم‌وطنان خدمت‌رسانی کنند.

دبیر ستاد دانشجویی مبارزه با ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زابل عنوان کرد: این ستاد با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.

وی درباره خدمات ستاد دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل در مبارزه با کرونا اضافه کرد: دانشجویان با تخصص‌های مختلف پزشکی اقدام به تهیه محتوای آموزشی جهت پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری کرونا می‌کنند. همچنین دانشجویان در فعالیت‌های عملی و میدانی نیز به ضد عفونی و سم زدایی خیابان‌ها و امکان عمومی اقدام خواهند کرد.

جهان تیغ در پایان خاطر نشان کرد: رعایت بهداشت فردی بزرگ‌ترین عامل در مبارزه با این ویروس و جلوگیری از گسترش آن است. مردم با رعایت روش‌های پیشگیرانه و ماندن در منزل سهم مهمی در کنترل کرونا دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063472

وب گردی

وب گردی