آقای دیپلمات  نامه‌نگاری  کافی نیست!

پرستاران در خط مقدم شهرها جانفشانی می‌کنند تا شما در خط مقدم دیپلماسی خواب باشید، آقای دیپلمات نامه نگاری کافی نیست! وزارت خارجه باید شهید راه موفقیت کشور شهید شود، سلیمانی می‌خواهد این وزارتخانه !

گروه دانشگاه ایسکانیوز، اشکال کار در کجاست؛ فردی که منصب قبلی‌اش ریاست بر CIA یعنی جهنمی‌ترین سازمان مخفی جهان بوده در قامت وزیر خارجه! و امور دیپلماتیک! کشوری متمدن و باصطلاح دموکراتیک!! با این اعتماد به نفس به خود اجازه می‌دهد که در باره این روزهای ایران اظهار نظر کند؛ حتی اگر دامان کثیف و دستان تا مرفق خون آلود آمریکا از عملیات مخفی بیولوژیک علیه ایرانیان مبرا باشد باز هم به‌خاطر تحریم دارو و اقلام مرتبط با بهداشت وسلامت به ملت درگیر با همه گیری ویروسی کشنده، باید در زمره جنایتکار جنگی تحت تعقیب بوده و در باره شان مکررا به اهالی جهان گزارش شود.

دستگاه دیپلماسی‌مان اما طرحی برای رسوایی آمریکا نداشته و هیج وضعیت فوق‌العاده‌ای برای سازماندهی و هیچ آرایش مخصوصی برای ضد جنگ‌های آمریکا اتخاذ نکرده و کماکان در وضعی بروکراتیک و محافظه کار قرار دارد!

به نظر می‌رسد برجام روسیاه و ورشکسته و تیم برجامی بی‌تجربه حاکم بر وزارت خارجه قادر به پاک کردن ننگ بدعهدی غرب پس از اعتماد یک‌سویه، از پیشانی خود نخواهد بود، نامه ظریف به گوترش هم پس از قریب به هفت سال اعتماد به آمریکا و غرب درباره امور دارویی و بهداشتی کاری لازم و البته نوعی گدایی سلامت ایرانی و اعترافی درد ناک و صد البته بیانگر اوج نا کارآمدی‌های تیم غربگرای وزارت خارجه بود.

آری! اگر ظریف ناراحت نشود و استعفاء نکند باید گفت در اوج اعتمادتان به آمریکا و غرب، تحریم تان کردند! بله! رفت و آمدتان هم تحریم شد! اما آقای ظریف! ای کاش حمیت ملی می داشتید و در تلاشی شبانه روزی همانند پرستاران، پزشکان و مدافعین و شهدای سلامت به اتفاق عراقچی، تخت روانچی، واعظی، نهاوندیان، آشنا و قوچانی فاضلی ، سجادی و دیگر اعضای تیم پروپاگاندا و خطاکارتان، فرودگاه به فرودگاه پرواز می کردید و از جنایت کاری آمریکا بخصوص در تحریم دارویی مان در حملات بیولوژیکی ویروس، مقابل دوربین‌ها گزارش می‌دادید، بلکه اندکی جبران مافات شود و تا رییس سابق و خبیث CIA که اینک مثل تروریست‌های شادمان از رنج ایرانیان، سکانداری وزارت خارجه یک دولت پلید دمکراتیک! و مدیریت توطئه ترور سپهبد وطن! را بر عهده داشته و دارد مقابل ایرانیان، چنگال خون آلود دراز نکرده و دهان و زبان نجس خود را باز نگشاید!

وزارت خارجه این روزها چه کار می‌کند؟! بله! بخاطر بوی بد جنایت غربی‌ها و پمپئوی قاتل البته ماسک را فراموش نکرده و مدام انگشتان دست خود را بشمرید اما مبادا خود قرنطیه‌گی پسا کرونایی را به تحریم‌های پسابرجامی هم اضافه کنید!

پرستاران در خط مقدم شهرها جانفشانی می‌کنند شما در خط مقدم دیپلماسی مبادا خواب باشید، ما تو را و وزارتخانه را رصد می‌کنیم؛ آقای دیپلمات ! نامه کافی نیست! وزارت خارجه باید شهید شود در این راه! سلیمانی می‌خواهد این وزارتخانه ! بسم الله!

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور*

انتهای پیام/

کد خبر: 1063579

وب گردی

وب گردی