پاکسازی و ضدعفونی ۵ گرمخانه تهران‎ با دستگاه‌ مه‌پاش

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از ضدعفونی ۵ گرمخانه با دستگاه‌ مه‌پاش خبر داد و گفت: مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچ عارضه‌ای برای مددجویان ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمالک حسینی درباره اقدامات جدید جهت عملیات ضدعفونی کردن گرمخانه‌ها گفت: به دنبال بروز و شیوع ویروس کرونا، حساسیت گرمخانه‌ها و حضور افرادی که به واسطه شیوه و سبک زندگی، دارای نقص ایمنی و عارضه های جسمانی و هستند؛ اقدامات جدیدی در راستای ارتقا سطح بهداشت محیطی و ضدعفونی محیط گرمخانه‎‌ها در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در تعامل با سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، تصمیم به ضدعفونی کردن محوطه بیرونی و داخلی گرمخانه‌ها گرفت. قرار است این اقدام به صورت مستمر با دستگاه‌های مخصوص و پرقدرت انجام شود.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فرایند ضدعفونی گرمخانه‌ها و سامانسراها از 23 اسفند امسال در حال اجرا است، تصریح کرد: برای اطمینان بیشتر عملیات ضدعفونی در گرمخانه‌ها با دستگاه‌های ویژه محیط‌های بسته انجام شد.

حسینی گفت: مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچ عارضه‌ای برای مددجویان ندارد و فقط برای ضدعفونی کردن سطوح و فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین فرایند ضدعفونی کردن دست مددجویان و نظافت فردی آنان مانند گذشته با همت کارکنان سازمان در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063600

وب گردی

وب گردی