مارادونا: در عرض ۱۵ دقیقه نمی‌شود مبارزه با کرونا را آموزش داد

اسطوره فوتبال آرژانتین نگران آن است که پیش از آموزش‌ و فرهنگ‌سازی کافی در کشورش در مورد شیوع کرونا، هموطنان او دچار بحرانی شوند که گریبان چندین کشور اروپایی را گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ظاهراً دیگو ‌مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین نگران آن است که بحران شیوع کرونا کشور او را هم زمین‌گیر کند به خصوص که هموطنانش هنوز آن‌طور که باید و شاید در مورد این مسئله و خطرات آن تفهیم نشده‌اند.

آرژانتین هنوز مانند کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا و اسپانیا درگیر بحران کرونا نشده است، هرچند کاپیتان پیشین آلبی‌سلسته اعتقاد دارد که پیش از بحرانی شدن اوضاع، هموطنانش باید در مورد این مسئله تفهیم شوند تا آن را جدی‌ بگیرند.

مارادونا در این باره گفت: بعضی از مردم شیوع کرونا را شوخی گرفته‌اند، اما واقعیت این است که تا روز شنبه هفته پیش در آرژانتین هیچ‌کس از اینکه شیوع ویروس کرونا دیگر محدود به یک منطقه از دنیا نیست و می‌تواند تمام دنیا را فرا بگیرد حرفی نزده بود. تا همین چند روز پیش مردم ما یکدیگر را در آغوش می‌گرفتند، دیده‌بوسی می‌کردند و استادیوم‌ها پر از تماشاگر بود. نمی‌شود در عرض 15 دقیقه در یک کشور مردم را آموزش داد. این مشکل هم فقط با آموزش، تبعیت از دستورات و احترام به مقررات حل می‌شود. برای همه آرزوی موفقیت دارم.

مارادونا سپس به وضعیت بحرانی کشور ایتالیا که بیش از هر کشور دیگری در اروپا درگیر بحران کرونا شده اشاره داشت. او که مهمترین بخش دوران بازیگری‌‌‌اش را در این کشور و در تیم ناپولی ایتالیا گذرانده است، اظهار داشت: من هفت سال در ناپل زندگی کردم. آنجا یک خانواده دارم. بسیاری از کسانی که دوستشان دارم و مرا دوست دارند، آنجا هستند. ایتالیا بخشی از زندگی من است. من می‌‌خواهم به آنها دلگرمی و قوت قلب بدهم. آنجا همه فهمیده‌اند که باید در خانه‌های‌شان بمانند. امیدوارم که در آرژانتین هم ما به موقع عمل کنیم.

کد خبر: 1063610

وب گردی

وب گردی