انتظاری که ازهیئت مدیره و انصاریفرد وجود دارد

طرفین درگیر در اتفاقات این روزهای پرسپولیس باید با ارائه اسناد و مستندات از اتهاماتی که به یکدیگر می زنند دفاع کنند تا مشخص شود در تغییرات صورت گرفته حق با کدام طرف است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، تغییراتی که در پرسپولیس صورت گرفته آغاز کننده دوئل غیرمستقیم دو طرف درگیر در این ماجرا بود. هییت مدیره ای که اعتقاد دارد مدیرعامل پرسپولیس شفاف سازی لازم را نداشته و محمدحسن انصاریفرد و یاران که اعتقاد دارند هیأت مدیره همراهی لازم را با آنها نداشته و حالا دارد اتهام می‌زند.

البته که پرسپولیس در سالهای گذشته از این روزها و از این اتفاقات کم نداشته است اما آنچه به نظر می‌رسد باید شفاف سازی شود، مباحث مالی و قراردادهایی است که باشگاه با بازیکنان و اسپانسرهای مختلف بسته شده است.

عمده ترین مشکل بین انصاریفرد و هیأت مدیره هم همین است و طرفین اعتقاد دارند طرف مقابل شأن در این موارد صداقت لازم را نداشته است.

باشگاه پرسپولیس چندی پیش در مراسمی از امضا همکاری با کارگزاری پرده برداشت که قرار است به عنوان منبع اصلی درآمدسرخپوشان از لوگو و برند باشگاه برای درآمدزایی استفاده کند. آنطور که برخی مسئولان این شرکت عنوان کرده اند در این مدت درآمدزایی خوبی برای باشگاه صورت گرفته و مبلغ قابل توجهی هم به باشگاه تزریق شده است.

در این میان یکی از پرسش‌هایی که اعضای هیأت مدیره از مدیرعامل باشگاه دارند این است که چرا مبالغ دریافتی از شرکت تحت قرارداد رسانه‌ای نشده است تا هواداران بدانند چقدر در ماههای اخیر نصیب باشگاه شده است.

انصاریفرد اعتقاد دارد همه مبالغی که به باشگاه رسیده صرف پرداخت بدهی‌ها و هزینه جاری باشگاه شده است اما هیأت مدیره اعتقاد دارد مبلغی که دریافت شده بیشتر از هزینه‌هایی است که صورت گرفته است.

ضمن اینکه در برخی موارد دیگر هم ابهاماتی وجود دارد که باعث بیشتر شدن اختلافات و کدورت‌ها بین هیأت مدیره و مدیرعامل مستعفی باشگاه شده است. انصاریفرد قصد داشت روز جمعه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در این مورد شفاف سازی کند اما به گفته برخی نزدیکان وی، هیأت مدیره با لابی‌هایی که داشته است مانع این اتفاق شده است.

به نظر می‌رسد در وضعیت کنونی بهترین کار شفاف سازی کردن اوضاع و اتفاقات باشگاه پرسپولیس برای هواداران است تا مشخص شود این باشگاه در ماههای گذشته چقدر درآمد داشته و چقدر هزینه کرده است تا مقصر احتمالی هم مشخص شود.

ابهاماتی که در مورد میزان درآمد از شرکت طرف قرارداد، اسپانسرها و قرارداد با بازیکنان خارجی وجود دارد باید برطرف شود تا این مصاحبه‌ها و انتقادات به پایان برسد و پرسپولیس بتواند در مسیر حرکت رو به جلو قرار بگیرد.

کد خبر: 1063614

وب گردی

وب گردی