استانداری تهران: قرنطینه پایتخت کذب محض است

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران عنوان کرد: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگویی، درباره مصوبات جلسه اضطراری شورای ترافیک استان تهران، اظهار داشت: مهمترین بحث امروز نحوه کنترل، پیشگیری و انتشار کرونا ویروس بود.

وی ادامه داد: تهران 14 ورودی و خروجی دارد که مقرر شد تیم‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال‌احمر و بسیج در این مبادی حضور پیدا کنند و نسبت به غربالگری مردم اقدام کنند و افراد مشکوک به کرونا را قرنطینه کنند.

تقی‌زاده بیان داشت: عدم انجام سفر و در خانه ماندن باید در اولویت مردم قرار بگیرد و از ظرفیت آموزش و پرورش نیز استفاده لازم صورت بگیرد.

معاون امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: حضور و غیاب مجازی معلمین و دانش‌آموزان از سوی آموزش و پرورش انجام می‌شود و با این روش کلاس‌های درس برقرار است.

وی تصریح کرد: از سوی وزارت صمت تب‌سنج در اختیار ترمینال‌های چهارگانه قرار می‌گیرد و تیم‌های ما در این ترمینال‌ها مستقر می‌شوند در صورت اینکه فردی مشکوک باشد قرنطینه خواهد شد.

تقی‌زاده افزود: شهرداری تهران پیشنهاد گسترش طرح ترافیک را ارائه داد که با این موضوع مخالفت شد و نهایتاً هیچ تصمیمی درباره تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تهران گرفته نشده است.

* خبر قرنطینه تهران کذب محض است

همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

وی افزود: با توجه به مصوبات و تاکیدهای مکرر شورای اطلاع رسانی دولت و پیگیری های موثر وزارت کشور، وظیفه اطلاع رسانی صرفا و قطعا از کانال مسئولان ستاد مقابله با کرونا امکان پذیر است.

منبع: فارس

کد خبر: 1063619

وب گردی

وب گردی