راه‌اندازی پویش «سپاس» از مدافعان حریم سلامت

منتخب تهران در مجلس یازدهم با اعلام راه‌اندازی پویش "سپاس" تاکید کرد که همه باید قدردان مدافعان حریم سلامت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، باشیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، زهره الهیان منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم ضمن اعلام راه‌اندازی «پویش سپاس از مدافعان حریم سلامت» اظهار داشت: در حال حاضر که با چالشی در سطح ملی با عنوان ویروس کرونا ر‌و به رو هستیم خط مقدم مقابله با این ویروس را کادر بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران و بهیاران با از جان گذشتگی‌هایی که تاکنون انجام دادند، برعهده دارند.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان غیور و از جان گذشته ایران امروز به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت رسانی به بیماران است و در این مسیر تعدادی از آنان به این ویروس مبتلا شدند و با حکم مقام معظم رهبری شهدای مدافعان حریم سلامت نام گرفتند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تاکید کرد: قطعا شهدای مدافع حریم سلامت افتخاری بزرگ برای جامعه سلامت و کادر بهداشت و درمان کشور هستند و مسئولان و مردم باید مراتب قدردانی خود را از این قشر خدوم و از جان گذشته جامعه اعلام کنند.

الهیان تاکید کرد: امید داریم مردم و شخصیت‌های کشور با پیوستن به پویش سپاس انگیزه مضاعفی را برای کادر بهداشت و درمان و پزشکی کشور فراهم کنند و این پویش مردمی مسئولان را متوجه پیگیری مطالبات کادر درمان قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد که در این مسیر بنده به عنوان منتخب مردم در مجلس یازدهم مطالبات به حق کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران را در اولویت کاری قرار خواهم داد و قطعا مجلس یازدهم نیز باید این مهم را در اولویت‌های خود قرار دهد.

منتخب مردم تهران در پایان گفت: ما با نماد پویش سپاس مراتب قدردانی خود را از کادر بهداشت و درمان، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، بهیاران و سایر پرسنل مراکز درمانی اعلام می‌داریم و پیگیر حقوق به حق آنان نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063625

وب گردی

وب گردی