راه اندازی ۱۸۰ کارگاه تولید لوازم پزشکی در مازندران/ تولید و توزیع ۴۰۰ هزار ماسک بهداشتی توسط جهادگران

جانشین فرمانده سپاه کربلا از راه اندازی ۱۸۰ کارگاه تولید ماسک، گان بیمارستانی و لوازم پزشکی در مازندران توسط بسیجیان خبر داد و گفت: روزانه ۴۰۰ هزار ماسک بهداشتی توسط جهادگران سلامت تولید و بین مردم توزیع می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین‌محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در مراسم معارفه فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ با اشاره به بحران کرونا در کشور گفت:‌ این یک امتحان الهی است ما هم در معرض امتحان هستیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال با امتحان‌های مختلف عیار مومنان را مشخص می‌کند، افزود:‌ با توجه به خوف و ترسی که در جامعه اتفاق افتاده برای غلبه بر این خوف و ترس باید به خدا پناه برد چرا که خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند:‌إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ، که با اعتقاد و توکل به خدا و استقامت در بحران‌ها دیگر جای خوف و نگرانی نیست.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه همه چیز در ید قدرت خدای متعال قرار دارد، و با دانستن این مطالب میتوان آرامش درجامعه حاکم شود، ادامه داد:‌در وهله اول برای عبور از بحران باید به خدا اتکا کرد و از خدا خواست تا جامعه را از این بلا نجات دهد.

سرهنگ رضایی تنها دعا و توکل به خدا را برای عبور از بحران کروناه کافی ندانست و یادآور شد: معنویت در کنار عقلانیت است و در همان آیه استقامت به معنای درجا زدن نیست بلکه تلاش و مبارزه با بحران است.

وی به توصیه دستورات پزشکان تاکید کرد و افزود:‌هنوز در جامعه ما برخی‌ها این بحران را جدی نگرفتند و باعث شدند کار درمان و پیشگیری از بحران را سخت کنند که با دستور فرماندهی معظم کل قوا به نیرو‌های مسلح ان اشاء الله شاهد شرایط بهتری برای مردم فراهم شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با اشاره به اینکه به محض شرایط بحرانی کرونا در کشور قرارگاه پدافند زیستی سپاه در مازندران آغاز به کار کرد، اضافه کرد:‌با ساماندهی بسیجیان در چهار گروه سفیران سلامت، ناظران سلامت، مدافعان سلامت و نیز ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت به جنگ کرونا ویروس رفتیم.

به گفته سرهنگ رضایی ۱۸۰ کارگاه تولید ماسک بهداشتی و لوازم پزشکی در مازندران به صورت خودجوش توسط بسیجیان راه‌اندازی شد.

وی در همین رابطه اعلام کرد:‌ روزانه ۴۰۰ هزار ماسک بهداشتی با استاندارد‌های علوم پزشکی تولید و بین مردم توزیع شد و این چرخه تولید تا از بین رفتن بحران همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا به ایجاد فضای همدلی و مشارکت مردمی در بحران‌ها اشاره کرد و گفت:‌ همان طور که از اوایل انقلاب تا به امروز بحران‌های مختلف را با همدلی و همکاری مردم و مسؤولان پشت سر گذاشتیم امروز نیز این بحران را پشت سرخواهیم گذاشت.

سرهنگ رضایی در پایان با بیان اینکه این اولین و آخرین بحران نخواهد بود چرا که در طول انقلاب با انواع مختلف بحران‌ها مواجه بودیم، تاکید کرد: مجموع سپاه و بسیج آماده مقابله با بحران‌ها است چرا که این نهاد انقلابی متعلق به نظام و مردم و انقلاب است و بر حسب رسالت و ذاتش با افتخار به مردم خدمت می‌کند.

سرهنگ برمر فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ به عنوان فرمانده سپاه فریدونکنار معارفه و نیز سرهنگ دوم پاسدار جمشیدی فرمانده جدید سپاه شهرستان سیمرغ شد.

گفتنی است سرهنگ عبدالله جعفرزاده فرمانده سپاه با اخلاص و خدوم سپاه فریدونکنار هفته گذشته بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063632

وب گردی

وب گردی