پنجمین دوره جشنواره نشریات دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: پنجمین دوره جشنواره نشریات دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان و تلاش برای انتشار منظم نشریات دانشجویی برگزار خواهد شد.

عاطفه نصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری پنجمین دوره جشنواره نشریات دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان و تلاش برای انتشار منظم نشریات دانشجویی و همچنین توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود.

وی افزود: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان متناسب با ظرفیت‌های موجود و پس از رصد نشریات دفاتر دانشگاه‌های سراسر کشور جشنواره نشریات دانشجویی را برگزار می‌کند.

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره بخش‌های مختلف پنجمین دوره جشنواره نشریات دفاتر عضو این اتحادیه عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر، صفحه آرایی، صفحه اول، سرمقاله، لوگو، طنز و بخش ویژه نشریات صوتی برگزار می‌شود؛ همچنین بهترین نشریه با محتوای انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و شهادت حاج قاسم سلیمانی انتخاب خواهد شد.

نصوری اضافه کرد: داوران پنجمین دوره جشنواره نشریات دفاتر عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در رشته‌های مختلف مرتبط با مطبوعات و نشریات دانشجویی انتخاب خواهند شد. تعداد داوران این دوره جشنواره سه نفر خواهد بود. در صورت به حد نصاب رسیدن نشریات صوتی که حداقل سه نشریه است یک داور ویژه برای این بخش نیز اضافه خواهد شد.

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: نشریات دانشجویی یکی از ارکان اساسی فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان و عامل مهمی در بسط فرهنگ گفتگوی منصفانه و نقادانه و طرح و بسط موضوعات مختلف در دانشگاه‌هاست. از این رو حمایت و تقویت این حوزه از فعالیت‌های دانشجویی است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: بستر مناسبی برای رشد فضای پویا و با نشاط فکری، فرهنگی و مشارکت دانشجویان در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063639

وب گردی

وب گردی