قرنطینه اصلاً وجود ندارد/ همه کسب و کارها آزاد هستند

رئیس‌جمهور گفت: ما چیزی به نام قرنطینه که شایع شده در تهران برخی از فروشگاه‌ها و مشاغل مورد قرنطیه قرار می‌گیرند، اصلاً وجود ندارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز در جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی گفت: فعالیت اقتصادی باید فعالیت عادی باشد و نگذاریم در زمینه فعالیت اقتصادی مشکلی ایجاد شود، البته در برخی از کسب و کارها این شرایط برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده ولی بالاخره در این جلسه دنبال همین بودیم که ببینیم در کجا دچار مشکل هستیم.

روحانی در مورد اخبار مربوط به قرنطینه برخی از شهرها نیز اظهار داشت: ما چیزی به نام قرنطینه که شایع شده در تهران برخی از فروشگاه‌ها و مشاغل مورد قرنطیه قرار می‌گیرند، اصلاً وجود ندارد؛ نه امروز، نه در ایام نوروز، نه قبل و نه بعدش وجود ندارد. همه در کسب و کار و فعالیت خودشان آزادند و خدمات دولت هم به طور معمول به مردم خواهد رسید.

رئیس جمهور ادامه داد: البته خدمات دولت باید طوری باشد که مردم بیشتر در خانه بمانند و اجتماع نکنند یا اگر کاری انجام می‌شود یک پروتکل بهداشتی داشته باشد.

روحانی اضافه کرد: اگر کاری تعطیل شود، روزی را بخواهیم تعطیل کنیم، کسب خاصی تعطیل شود، فقط باید ستاد ملی مبارزه با کرونا در تهران تصمیم گیری کند و اعلام شود. استان‌ها اصلاًحق تصمیم گیری ندارند و این محدودیت در ستاد ملی در تهران انجام می‌شود و و در استان‌ها نباید اقدامی صورت بگیرد.

کد خبر: 1063684

وب گردی

وب گردی