ساخت پماد ایرانی تسکین‌ دردهای ناشی از سوختگی ها

یک شرکت ایرانی پمادی تولید و روانه بازار کرده که باعث تسکین سریع درد و سوزش حداکثر 30 دقیقه بعد از استفاده خواهد شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، احمد صادقی، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در رابطه با محصول تولید شده در این مجموعه گفت: محصولی که تولید کرده ایم با نام پماد ریکاو وارد بازار دارویی شده است. این پماد سه اثر درمانی بارز دارد و در کمتر از یک ساعت و معمولا بین 15 تا 30 دقیقه بعد از استفاده موجب تسکین سریع درد و سوزش می شود.

وی ادامه داد: این محصول از ایجاد تاول جدید پیشگیری کرده و اِدِم و ترشحات منطقه آسیب دیده سوختگی را کاهش می دهد، از همین رو درمانی ایده آل در سوختگی است. این اثرات در کارآزمایی های بالینی ثبت شده کشوری نیز به اثبات رسیده است.

مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: علاوه بر سوختگی، این پماد آثار درمانی خوبی در ادرار سوختگی شدید کودکان، زخم بستر، زخم دیابت، شقاق سینه مادران شیرده، ضایعات زونا و التهابات ناشی از لیزر درمانی دارد.

صادقی فرآورده تولید شده در این مجموعه را دارای قابلیت رقابت با مشابه خارجی آن دانست و افزود: محصول تولید شده در مجموعه توسن دارو کاملا رقابت پذیر است. این محصول به لحاظ کیفیت با بهترین برندهای خارجی قابل رقابت بوده و از نظر قیمت نیز از ارزان ترین آن ها نیز ارزانتر است.

وی در خصوص صادرات این محصول نیز گفت: اقدامات مختلفی توسط شرکت در زمینه صادرات صورت گرفته است که از جمله آن می توان به عقد قرارداد اولیه جهت صادرات به افغانستان، بررسی بازار روسیه در سفر هیات تجاری اخیر به این کشور و عقد قرارداد با شرکت صادرکننده جهت اعطای نمایندگی در صادرات به جنوب شرق آسیا اشاره کرد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: علاوه بر این، حضور شرکت در نمایشگاه شهریور تایلند (Medical Fair Thiland)، حضور در پاویون ملی China Medical Expo و پاویون ملی بازسازی سوریه (ReBuild Syria 2019) در شهریور ماه سال جاری از برنامه های این شرکت جهت بررسی و بازاریابی محصولات خود است. همچنین این مجموعه مطالعه بازار و اقدامات اولیه در اخذ مجوزهای لازم برای صادرات به کشور عراق را نیز آغاز کرده است.

صادقی گفت: شرکت توسن دارو در فاز اول راه‌اندازی کارخانه داروسازی خود، خط تولید محصولات نیمه جامد دارویی (پماد، کرم و ژل) را به بهره برداری رسانده است که از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تولید محصولات شیمیایی و طبیعی موفق به اخذ تاییدیه های لازم (GMP) شده است و با بهره مندی از بهترین تجهیزات پیشرفته روز دنیا و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و کارآمد در تمامی قسمت های تحقیق و توسعه، کنترل کیفی و تولید در مسیر تولید داروهای نوآورانه گام برداشته و در ماه های بعد چندین محصول جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063686

وب گردی

وب گردی