جانشین فتح الله زاده مشخص شد/ ادامه دومینوی استعفا در مدیریت پرسپولیس/ رهایی تیم مطرح لیگ برتری از کسر امتیاز

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار پیرامون فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

احکام بی سابقه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و تراکتورسازی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور از چارچوب هفته 17 لیگ برتر آرای خود را صادر کرد که نکات کم سابقه ای در آن دیده می شود. در بخشی از این حکم محرومیت تعلیقی شجاع خلیل زاده فعال شده و همچنین کمیته انضباطی هر دو تیم پرسپولیس و تراکتور را به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران بعنوان میزبان و در مسابقه لیگ برتر در بازی با یکدیگر محکوم می نماید. (یعنی هر دو بازی پرسپولیس و تراکتور در فصل آینده لیگ بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.)

شانس اول جایگزینی فتح الله زاده مشخص شد

روز گذشته علی فتح الله زاده بعد از اینکه تنها 16 روز به عنوان سرپرست باشگاه استقلال قبول مسئولیت کرده بود استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد تا بلافاصله پس از موافقت وزارت ورزش و جوانان نام‌های متعددی برای جانشینی او و مدیریت استقلال مطرح شود. اما در میان این اسامی که از شب گذشته برای انتخاب مدیرعامل استقلال مطرح شده است به نظر می‌رسد احمد سعادتمند گزینه اول باشد که از سوی وزارت ورزش و جوانان هم مورد تایید است و در عین حال سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه را نیز در کارنامه خود دارد.

پیام سرمربی هرتابرلین برای مردم ایران

الکساندر نوری، سرمربی کنونی هرتابرلین که بعد از جدایی کلینزمن طی دیدارهای اخیر در این پست به کارش ادامه داده است، در اشاره به مشکلاتی که اکنون دنیا و البته ایران در مواجهه با ویروس کرونا با آن درگیر شده، پیامی به زبان فارسی منتشر کرده و خیلی جالب گفته: سلام به مردم ایران؛ می دانیم که این روزها ایران با کل دنیا درگیر ویروس کرونا هستند. دوست دارم از اینجا به مردم ایران بگویم که امید خودشان را از دست ندهند. چون ما خیلی قوی تر از این ویروس هستیم و بدون شک می‌توانیم آن را شکست دهیم. پیشاپیش عید نوروز را هم تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای همه مردم ایران باشد. الکساندر نوری

یک استعفای دیگر در بخش مدیریت باشگاه پرسپولیس

در شرایطی که چندی پیش محمدحسن انصاریفرد از سمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا داده بود، اکنون معاون حقوقی این باشگاه نیز استعفای خود را به هیات مدیره داد. خواجه وند که مدتی است در این پست فعالیت دارد و از مدت‌ها پیش نیز پیگیر پرونده مربوط به شکایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سابق این باشگاه بود، در استعفای خود با اشاره به در نظر نگرفتن شأن کاری از این سمت کنار رفته است.

مهدی شریفی: ممکن است لیگ آذربایجان لغو شود

مهدی شریفی ستاره تیم سومقاییت در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور آذربایجان و تاثیر آن بر لیگ این کشور گفت: از اول هفته زمزمه‌هایی بود که حدود ۱۵ نفر اینجا کرونا گرفته‌اند و در قرنطینه کامل هستند. این خبر که آمد به ما گفتند که بازی این هفته ما بدون تماشاگر است، ما دیروز باید به هتل می‌رفتیم چون امروز بازی داشتیم اما دو شب قبل به ما گفتند که نیایید و بازی کنسل است.

پست اینستاگرامی عجیب مدافع استقلال

سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیتی که در بازی با سپاهان نصیبش شد ماه ها بازی های استقلال را از خانه تماشا کرد. او پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرده بود که به دلیل روش درمانی غلط ٣ ماه از میادین دور شده است اما او در پست اینستاگرامی که دیشب منتشر کرد مدعی شد این موضوع تنها یک هفته درمان او را عقب انداخته است و در عین حال گفت که دلیل مصدومیت او و سایر بازیکنان استقلال باید بررسی شود.

واکنش جالب دیاباته به اقدام علی علیپور

شیخ دیاباته در واکنش به شادی گل علی علیپور در دربی برگشت گفت: اول سلام می کنم به علی (علیپور). درست است که این ژست را انجام داد ولی بدجنسی که نکرد. من خودم مهاجم هستم و درک می کنم. وقتی گل می زنیم اینقدر از خودمان راضی می شویم که ممکن است کارهایی هم انجام بدهیم. پیش خودم گفتم که او هم این کار را کرده است. علیپور یک مقدار خجالتی بود ولی. دفعه بعد نمی خواهم که این کار را مقابل استقلال انجام دهد و دوست دارم که اگر خواست انجام دهد، بیشتر حالت تهاجمی داشته باشد.

نساجی و رهایی از خطر کسر امتیاز

نساجی به تازگی در نامه ای از سوی دبیر کل موظف به پرداخت برخی از بدهی های گذشته خود شد و در نامه دبیر کل به این موضوع مهم اشاره شد در صورت عدم تسویه حساب با طلب کاران باشگاه در معرض خطر کسر امتیاز قرار خواهد گرفت. البته چند باشگاه دیگر علاوه بر نساجی جز باشگاه های بدهکار لیگ برتر بشمار می روند و اگر همانند این تیم برای پرداخت بدهی ها بطور جدی اقدام نکنند به زعم دبیر کل با خطر کسر امتیاز روبرو هستند.

کد خبر: 1063691

وب گردی

وب گردی