پرونده مجلس ناکارآمد در سال99 بسته می‌شود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: پرونده مجلس نارکارآمد تر از دولت در سال1399 بسته خواهد شد و امیدواریم قوه مجریه کارآمدتری در سال1400تشکیل شود .

عبدالرضا سیف در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره عملکرد یک سال گذشته دولت با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند سال1398 برگزار شد، گفت: انتخابات نمایش قدرت دولت است، وقتی مردم دل سرد، سرگردان و از حل مشکلات ناامید شوند نتیجه، رقم خوردن انتخاباتی کم رونق می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت زمانی که نگاهش را به غربی‌ها دوخت و در تحقق وعده‌های خود واماند در نتیجه مردم را از عملکرد خود ناامید کرد. افزایش این موضوع زمانی اتفاق افتاد که قیمت بنزین در آبان ماه سال گذشته افزایش یافت در نتیجه کاسه صبر عده‌ای لبریز شد که اتفاقات بدی نیز در پی آن رقم خورد و بروز این امر هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال قبل خود را نشان داد.

سیف با اشاره به آمار 42درصدی حضور مردم در انتخابات سال قبل گفت: عده‌ای که پای کار آمدند از نیروهای معتقد به نظام بودند زیرا بقیه به خاطر عملکرد ضعیف دولت کنار کشیدند. این حضور کم رنگ نشانه بزرگ ضعف و ناکارآمدی دولت است.

وی گفت: آینده روشنی در پیش داریم زیرا مجلس انقلابی و کارآمدی برگزیده شده است. نمایندگان جدید مجلس ممکن است با نظارت خود دولت را وادار به کار کنند که در این صورت امید زیادی می‌توان داشت که دولتمردان با انجام وظایف خود چراغ امید را در دل مردم روشن سازند. همین امید نیز برای انجام انتخابات ریاست جمهوری سال1400 نیز به کار خواهد گرفته شد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران با ابراز امیدواری از آینده کشور، گفت: پرونده مجلس نارکارآمدتر از دولت در سال1399 بسته خواهد شد. امیدواریم دولت کارآمد تری تشکیل شود که در کنار مجلس قوی کار کند و مردم را از رخوت و ناامیدی بیرون ببرد.

سیف با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب امید را بزرگترین راهبرد برای کشور می‌دانند، گفت: نمایندگان با تلاش و جهاد در مجلس جدید باید برای رفع فقر و محرومیت تلاش کنند، آن‌ها توانایی ایجاد امید در بین مردم را دارا هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063698

وب گردی

وب گردی