نوروز۹۹، در خانه بمانیم و " قصه‌های طهرون " را ببینیم و بشنویم

با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف ترغیب شهروندان به ماندن در خانه، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ اقدام به تهیه و تولید" قصه‌های طهرون " به روایتگری استاد" نصراله حدادی" مورخ و تهران پژوه کرده که نوروز امسال در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی اسماعیل‌زاده مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱تهران گفت: با توجه به این که امسال نوروز متفاوتی خواهیم داشت و شهروندان تهرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا اوقات فراغت خود را در منازل می‌گذرانند؛ اقدام به تولید " قصه‌های طهرون " به روایتگری " نصراله حدادی" مورخ و تهران پژوه کرده‌ایم که در ایام تعطیلات نوروزی در شبکه‌های اجتماعی، سرویس اشتراک ویدیو (آپارات) و سایت شهرداری منطقه ۱۱ قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، روایت «قصه‌های طهرون» که تولید آن در نوروز سال گذشته نیز انجام شد؛ تجربه موفقی از بیان آداب و رسوم، فرهنگ و سبک زندگی مردم طهران قدیم به ساکنان امروز کلان‌شهر تهران بوده‌است.

به گفته اسماعیل‌زاده "قصه‌های طهرون " با موضوعات بستنی فروشی، مسگری، تخم مرغ رنگی، سفره هفت سین، آب ابنار و بازی‌های خانگی در طهران قدیم تولید شده‌است که استاد نصراله حدادی با توجه به شرایط متفاوت نوروز امسال و توصیه به کتابخوانی و ماندن در خانه کتاب‌های موضوعی تاریخ تهران را به علاقمندان معرفی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063700

وب گردی

وب گردی